|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Nou toch maar eens een media cafe geopend hierzo. Vond dat het tijd is om te zien wat de mede whoozzers luisteren kwa "herrie "
Dus laat hier maar weten wat je favoriete band is. En niet alleen een naam maar omschrijf ook waarom en als je een nummer hebt waarvan je vindt dat we dat moeten horen.Postmaar raak!
ik zal even beginnen,
Mijn Favo band op dit moment is toch echt Dream Theater, Dat is een amerikaanse progressive metal band. Die gasten zijn zo hooggeschoold(berkley college of music and arts) Ze staan al 20 jaar aan de top van de progressive metal. Mede door de Gitaarriffs van John Petrucci, die zo snel zijn dat het gewoon eng is.Afgewisseld met de keyboard solo's van Jordan Rudess maakt dit toch wel een sterk punt van het repetoire van Dream Theater
Nummers die echt aan te raden zijn
- Hollow years
- The glass prison
- As i Am
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:27
Bezoeken: 571
|
|
hmm.. .Favorite band?
niet echt een absolute favoriet. ik ben een persoon die buitengewoon naar alles wat luid is luistered.
Within Tempation,
Nightwish,
Blind Guardian,
Vadar
High and Mighy Color
RamStein
Disturbed
Korn
etc....
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 11-3-2008 21:30
Bezoeken: 266
|
|
Grup Derman, omdat ik erin speel
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Bezoeken: 573
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Eefke (12-7-2007) Within temptation
Nog een reden waarom? of nummers die aan te raden zijn, alleen de bandnaam staat zo...kaal..
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Bezoeken: 573
|
|
| De omotie en de stijl hoe ze spelen vind ik gewoon hard. Ze spelen net hoe ik het wil. Dat kan ik van de andere artiesten niet zeggen.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
| Toevoeging op mijn post ik vind Plus 44 ( drummer en bassist van blink 182) en The swellers ook 2 hele vettuh bands Verder is de nieuwe cd van Strung out ernstig goed en voor al jullie punk liefhebbers The lawrence arms is ook echt een aanrader
|
|
|
| | |