Daphne Bunskoek
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««12345»»»

Daphne Bunskoek Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 7-2-2008 20:14

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 17:07

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
Bericht #46310
Geplaatst 5-2-2008 18:34

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43

Bericht #45956
Geplaatst 2-2-2008 11:28

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 17:07

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
Bericht #45550
Geplaatst 30-1-2008 14:07

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Daphne Bunskoek lijkt haar langste tijd te hebben gehad achter de presentatiedesk bij RTL Boulevard! Bunskoek zelf zegt nog te twijfelent over haar toekomst bij het entertainmentprogramma, maar op het Hilversumse mediapark is het al lang geen geheim meer dat Bunskoek het wel gezien heeft bij het programma. Hofdreden: haar moeizame verhouding met de zelfbenoemde roddelkoning van het programa, Albert Verlinde!

Een ding is zeker: de toekomst van Daphne Bunskoek ligt niet bij RTl Boulevard. Na twee jaar heeft Bunskoek het wel gezien bij het roddelblad op tv. Zo vindt ze haar rol achter de presntatiedesk ook te beperkt. "Ik wil eigenlijk vragen kunnen stellen en dat is niet mijn rol bij RTL Boulevard", zegt Daphne.

Het contract van de 34-jarige presentatrice loopt aan het eind van het seizoen af en Bunskoek weet nog niet wat ze volgend seizoen doet. Dat is best moeilijk en ik ben daar ook heel hard over aan het nadenken. Boulevard presenteer ik in ieder geval tot het einde van het seizoen. Ik ben druk in gesprek met RTL over wat het nieuwe seizoen mij moet brengen."

In september heette het nog dat Bunskoek een eigen talkshow zou willen hebben, maar de presentatrice is nog in dubio. "Ik heb nog geen beslissing genomen over mijn toekomst bij Boulevard. Ik verlang niet zozeer naar een meer inhoudelijk programma als een talkshow, maar ik wil in gesprek gaan met mensen, in plaats van alleen maar iets over ze te zeggen."

Maar in het Hilversumse Mediapark is het al lang geen geheim meer dat Bunskoek verlost wil worden van Albert Verlinde. Het voortdurend aanprijzen van zijn eigen shows... Zijn actie voor het homohuwelijk en zijn salaris van negen euroton per jaar.... Het zit Daphne Bunskoek allemaal niet leLker. De realtie tussen de prsentatrice en de man die zich zo langzamerhand de God van van Showbizzland noemt, Albert Verlinde, staat dan ook al bijna een jaar onder tevige spanning...

Dat begon vorig jaar maart toen Verlinde in Boulevard liet weten in actie te komen tegen de passage in het nieuwe regeerakkoord waarin ambtenaren van de burgelijke stand wordt toegestaan te weigeren een homohuwelijk te sluiten. Verlinde riep samen met de hoofdredacteur van de Gay Krant bekende Nederlanders op een petitie te tekenen.

Verlinde besteedde in de uitzendingen veel tijd aan zijn persoonlijke campagne. Bunskoek was het op een gegeven moment beu en liet ze woedend weten niet langer aan de politieke strijd van haar collega mee te doen.

"Bunskoek was er zelfs zo kláár mee, dat zij haar spullen pakte en naar huis ging", zo meldde het weekblad Prive toen. Een van de vaste invallers zou zijn opgetrommeld om de uitzending te redden.

Verlinde ligt overigens regelmatig in de clinch met RTL-collega's. Zo noemde de presentator nieuwsman Rick Nieman gefrustreerd, nadat Nieman kritiek had geuit op de werkwijze van Verlinde. "Dat Albert zijn eigen shows aankondigt en verkoopt vind ik nogal dubbel", aldus de journalist.

Ook liet Nieman weten de beloning van Verlinde buiten alle proporties te vinden. "Albert Verlinde, hoorde ik, krijgt bij RTL meer salaris dan alle nieuwslezers bij elkaar."

En ook Bunskoek kijkt met een scheef oog naar het salarisstrookje van Verlinde, die met zijn negen ton bijna zeven keer meer zou verdienen dan Bunskoek...

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
Bericht #45323
Geplaatst 30-1-2008 9:02

Forum Bitch

Forum Bitch

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 10:42
Daphne Bunskoek Whoozz.com

Listen to the forum bitch! Or else.....
How can I know the answer.. If I don't understand the question..

Also Watch My Wallpapers and my Sexy Sensuale Pics...
Bericht #45297
Geplaatst 29-1-2008 18:19

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Daphne Bunskoek twijfelt over haar toekomst bij het entertainmentprogramma RTL Boulevard. "Ik wil eigenlijk vragen kunnen stellen en dat is niet mijn rol bij RTL Boulevard", vertelt ze aan Novum Nieuws.

Het contract van de 34-jarige presentatrice loopt aan het eind van het seizoen af en Bunskoek weet nog niet wat ze volgend seizoen doet. "Dat is best moeilijk en ik ben daar ook heel hard over aan het nadenken. Boulevard presenteer ik in ieder geval tot het einde van het seizoen. Ik ben druk in gesprek met RTL over wat het nieuwe seizoen mij moet brengen."

In september heette het dat Bunskoek een eigen talkshow zou willen hebben, maar de presentatrice is nog in dubio. "Ik heb nog geen beslissing genomen over mijn toekomst bij Boulevard", legt ze uit. "Ik verlang niet zozeer naar een meer inhoudelijk programma als een talkshow, maar ik wil in gesprek gaan met mensen, in plaats van alleen maar iets over ze te zeggen."

Hoewel Bunskoek zelf niet was genomineerd voor een Beeld en Geluid Award, mocht ze maandagavond wel de beeldjes uitdelen in Hilversum. De vakjury besloot presentator Matthijs van Nieuwkerk te bekronen met de titel TV Persoonlijkheid van 2007. De komedieserie ''t Schaep met de 5 pooten' was de grote winnaar van de avond met drie awards, waaronder voor beste fictie van 2007. Georgina Verbaan en Pierre Bokma ontvingen de prijs voor beste actrice en acteur voor hun prestaties in de KRO-serie.
Bericht #45273
Geplaatst 28-1-2008 8:13

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 19-8-2008 10:15

Credits naar de originele cappers, poster en plaatsers wanneer het geen eigen werk betreft.
Bericht #44959