|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:49
Bezoeken: 3.969
|
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 19:56
Bezoeken: 3.662
|
|
De finale van Hollands next top model is geweest Lieve Dijsselbloem had een aantal foto's genomen op die avond. Die ze voor ons beschrikbaar stelde.
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 25-4-2008 13:40
Bezoeken: 643
|
|
| Daphne zei laatst dat een slippertje niet direct het eind moest betekenen van je relatie, je moet daar over kunnen praten en dat moest dan als grote mensen gewoon naar voren gebracht kunnen worden zonder onmiddelijk het einde te betekenen. Nu denk ik zelf dat een slippertje eerder op het konto van Daphne dan van Richard neer zal worden geschreven.
Alle credits naar de fotografen, scanners en cappers wanneer het geen eigen werk is.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 21-4-2008 13:22
Bezoeken: 164
|
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 19:56
Bezoeken: 3.662
|
|
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 11:24
Bezoeken: 486
|
|
Guido den Aantrekker, de journalist van roddelblad Story die maandag door Daphne Deckers verwond werd, heeft een aanklacht tegen haar ingediend. Dat vertelde hij woensdagavond in RTL Boulevard. "Ik maak me niet druk om dat sneetje op mijn hals", zei hij over het incident. "Ik vind alleen dat je een statement moet maken om te laten zien dat dit niet geaccepteerd kan worden. Voor hetzelfde geld was het een paar centimeter lager geweest en raak je een slagader."
Den Aantrekker zou onlangs een negatief artikel hebben geschreven over de 39-jarige schrijfster. Deckers was hier zo kwaad over dat ze, toen ze de journalist op een feestje zag, het glas champagne dat Den Aantrekker in zijn hand had over zijn blouse wilde gooien. Omdat hij net een slok wilde nemen brak het glas af en veroorzaakte zo een snee in zijn kin.
De schrijfster en presentatrice noemt het een ongeluk en zegt haar excuses aangeboden te hebben, maar Den Aantrekker neemt daar geen genoegen mee.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 14:37
Bezoeken: 3.479
|
|

----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
| | |