|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 4-8-2008 22:32
Bezoeken: 344
|
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 103
|
|
Misschien zit het al in het nieuwe forum maar de mogelijkheid om wat je quote aan te passen, als ik iemand quote die plaatjes plaatst is het beetje overbodig (in mijn ogen) om al die plaatjes mee te nemen in quote.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:47
Bezoeken: 260
|
|
Volgens mij is het weer iets breder de avatars zijn nl kleiner geworden dan eerst het geval was.
Heren, dames een diepe buiging en een daverend applaus wanneer ik wat van jullie werk tentoonstel.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 232
|
|
We zijn verwend en willen ook dat Keulen en Aken op 1 dag herbouwd worden.
Heren Cappers, Scanners en Posters alle credits naar jullie wanneer ik jullie uitmuntende werk alhier gebruik
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Bezoeken: 235
|
|
Ik heb al een auto resize functie ingediend, dat lijk me makkelijker zodat de fotos op normale groter binnen het forum worden weergegeven en dat je dan erop kunt klikken.
REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 5-9-2008 14:01
Bezoeken: 329
|
|
Ik heb inmiddels gezien dat de banner aan de zijkant is verdwenen dat geeft meer ruimte, kijk er zullen altijd foto's zijn die nog abnormaal groot zijn maar dat blijf je houden.
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 68
|
|
dat was eigenlijk ook het eerste wat mij opviel aan dit forum. op dit moment zijn jullie volgens mij de beste opvolger van "de" mokkels site, maar dit is toch wel een misser. dat zal echt wat veranderd moeten worden, want een forum wat volledig draait om foto's kan niet maar de helft van je beeld bevatten. Maargoed, ik heb er volledig vertrouwen in dat jullie dat zullen aanpassen 
|
|
|
|
|
|
| | |