|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 26-2-2008 12:26
Bezoeken: 1.174
|
|
Groet. 
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
| Jawel mensen ik heb weer een nieuwe; deze moet fake zijn, alleen ik kan niet aan afleiden waarom dat zo is. Dit is denk ik de beste fake ooit (althans, als deze er een is) 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
Aadriaantje (25-5-2007)
Fake of niet.... Ik zou dr niet uit me'n bedje schoppen!!!  Ik weet het niet hoor, maar een vriendin met een aangeplakt hoofd vind ik niet echt geil 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 27-6-2008 15:36
Bezoeken: 77
|
|
Fake of niet.... Ik zou dr niet uit me'n bedje schoppen!!!
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:53
Bezoeken: 4.698
|
|
volgens mij is hij fake en als hij echt is dan heb ik wel eens beter foto's van de gezien..
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 3:01
Bezoeken: 3.691
|
|
ik denk dat ie echt is ....de vlinder tattoo heeft zij ook daar zitten en de foto is uit een magazine gescand ...de pixels van het gezicht en lijf komen ook overeen.... normaal word een fake geblurt om dit de verdoezelen
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 21:13
Bezoeken: 397
|
|
Is volgens mij behoorlijk gefotoshopped, misschien wat voor op mijn trouwfoto  
Credits naar de originele cappers, poster en plaatsers wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
|
| | |