Victoria Koblenko
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

««1234»»»

Victoria Koblenko Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 16-1-2008 19:14

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 17-7-2008 7:01

Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
Je wordt bedankt door
zzzteve (17-jan-08)
Bericht #43935
Geplaatst 16-1-2008 15:35

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 6:58
Victoria Koblenko heeft grootse plannen! Ze gaat Nederland verlaten! Zij reist namelijk haar nu nog bij FC Groningen voetballende vriend Lev Levchenko achterna als hij volgend seizoen in Qatar gaat spelen. Maar het afscheid van Victoria zal niet onopgemerkt blijven, want ze doet waar veel mannen al jaren op hopen: ze trekt al haar kleren uit voor een naaktreportage in Playboy om afscheid te nemen van ons land. Het is ook haar laatste kans om bloot te gaan, want in Qatar wil Koblenko ook moeder worden om de verveling in het oliestaatje het hoofd te bieden!

Het wordt een hete zomer, want in het juli of augustusnummer van Playboy zal Victoria Koblenko uit de kleren gaan. De actrice, die nu bij de VPRO te zien is als presentatrice van het programma Landroof dat over milieuproblematiek gaat, heeft in de afgelopen jaren al vaak redacteuren van Playboy aan de lijn gehad met de vraag of zij in was voor een naaktreportage, maar steevast luidde het antwoord NEE. Koblenko: "Helaas leert de ervaring dat je weinig hoort van BN'ers die wel naakt hebben geposeerd. Bovendien heb ik nog niet het gevoel dat ik over the hill ben."

Voor mooie Victoria was er dan ook tot nu toe geen enkele aanleiding om iedereen te laten zien hoe moeder natuur haar bedeeld had. Maar dat ze ooit uit de kleren zou gaan voor Playboy stond ook voor haar wel vast. Victoria Koblenko: "Dus mocht ik het doen, dan weet je hoe laat het is. Dan sta ik op het punt om te gaan emigreren."

En dat punt is nu bereikt, want Koblenko reist haar voetballende vriend Lev Levchenko achterna en die staat op het punt een contract te tekenen in het oliestaatje Qatar, waar het leven goed is en het salaris buitensporig hoog!

Koblenko grijpt haar mogelijke verhuizing naar Qatar ook aan om een kind te krijgen... "Dan denk ik: jippie, een jaartje waarin ik kan zwangeren, want als vrouw mag je daar toch niets. We voeren daar nu al uitgebreid onderhandelingen over. Hij hangt steeds in zo’n sfeer met allerlei voetbalvrouwen die thuiszitten. En hij vindt dan ook dat ik na de geboorte van ons kind twee jaar lang niks mag doen.

Dat gaat echt niet gebeuren. Waarom moet ik dat offer brengen? Ik woon al in Groningen omdat ik in hetzelfde bed wakker wil worden als hij. Diep in zijn hart weet Lev ook wel dat hij mij vervelend zou vinden wanneer ik alleen maar op de bank hang en zeur over de kleur van het behang en de baby die zo zeikt. Ik wil werken en dan neem ik dat kind toch overal mee naartoe. Zou jij het erg vinden wanneer ik hier naast mijn stoel een kind had neergeparkeerd? Of denk ik er nu te makkelijk over?’’

Dat Koblenko nu naakt in Playboy zal verschijnen heeft waarschijnlijk ook alles met haar dringende kinderwens te maken, want de gemiddelde vrouw krijgt in veel gevallen na een zwangerschap haar oude figuur terug. Bovendien heeft Victoria Koblenko er ook geen moeite mee om uit de kleren te gaan. Binnenkort is zal al zo goed als naakt te zien in een Haagse kunstgalerie, waar een naaktportret van haar komt te hangen als Jeanne D'Arc. Het is een voorproefje van haar blootreportage in de zomer!
Bericht #43896
Geplaatst 8-1-2008 13:48

Straight

Straight

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:26

Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
Bericht #42767
Geplaatst 4-1-2008 10:59

Forum Bitch

Forum Bitch

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 20:43

Listen to the forum bitch! Or else.....
How can I know the answer.. If I don't understand the question..
Bericht #42319
Geplaatst 4-1-2008 4:15

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 6:58
Hoewel Victoria Koblenko dolblij was met haar rol in het tweede seizoen van Vuurzee, verging haar het lachen toen bleek dat ze voor een scène kopje onder moest. "Die laatste draaidag waarop ik moest duiken, is lang uitgesteld omdat ik vreselijke watervrees heb", vertelt de actrice in de glossy Gala.

Het gaat niet bepaald om een kleine fobie. "Ik ben als kind ooit bijna verdronken en dat was zo traumatisch dat ik niet met mijn hoofd onder water durfde", legt ze uit. "Ik heb mezelf flink aangepakt. Eerst ben ik naar de psycholoog geweest, maar dat werkte niet. Uiteindelijk heb ik duiklessen genomen."

Voor het tweede seizoen van de veelgeprezen dramaserie deed de 28-jarige Koblenko wel gevaarlijkere dingen dan watertrappelen. "Ik doe mijn eigen stunts. Ik schiet, er rollen vuurballen achter me aan", stelt ze. "Fantastisch."

Koblenko, die in Oekraïne werd geboren, is dit televisieseizoen niet alleen te zien in de Vara-serie. Voor de VPRO gaat ze het programma Landroof presenteren. Met deze show, die de botsende belangen op het gebied van ruimtelijke ordening aan de kaak stelt, streeft de actrice een serieuzer imago na. "Tijdens GTST werd ik er helemaal ziek van dat ik steeds 'soapie' werd genoemd", stelt de actrice, die al jaren bezig is met haar studie politicologie. "Vervolgens hoorde ik weer: 'O jee, Victoria denkt dat ze heel intelligent is'."

Van die kritiek trekt ze zich niets aan. "Ik wil mijn korte leven graag vullen met dingen waar ik achter sta en programma's maken die gaan over jongeren, politiek en het buitenland", vertelt ze. "Ik besef heel goed dat ik waarschijnlijk heel andere dromen had gehad als ik nog in de Oekraïne had gewoond. Dan was ik waarschijnlijk net als iedereen daar hoog geblondeerd met nepnagels een miljardair aan het versieren."
Bericht #42238
Geplaatst 29-12-2007 18:31

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 20:19

Bericht #41776
Geplaatst 28-12-2007 3:14