|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Bruin brood heeft van mij de voorkeur, komt door de vezels. Sinaasappelen willen ook goed werken door de vitamine C vult het je lichaam weer aan.
En natuurlijk water, waardoor je hoofdpijn weg gaat. Door het water zet het vlies om je hersenen weer uit, wat zorgt dat de hoofdpijn weg gaat. Doordat je zuipt, absorbeert alchohol je lichaamsvocht. Daardoor droog dat vlies uit en krimpt het. Resultaat = Hoofdpijn!
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:56
Bezoeken: 3.549
|
|
HugoHugen (17-5-2007) Aangezien ik vandaag vrij ben, ben ik vannacht maar 'ns flink gaan stappen. Erg leuk en zo, maar ik heb nu wel een klein probleempje: ik heb een ongelooflijke kater. Wie heeft er een probaat middeltje daartegen (vandaag heb ik als beproefd middeltje, maar 'ns een fles cola leeg geslobberd). Ik zweer bij tosti's als ik zuip is het de volgende dag een groot glas ijsthee en een stuk of drie tosti's (liefst met een beetje zoute kaas soort) ow en s'avonds voordat ik ga slapen wat water drinken...
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 19-12-2007 9:22
Bezoeken: 36
|
|
HugoHugen (17-5-2007) Aangezien ik vandaag vrij ben, ben ik vannacht maar 'ns flink gaan stappen. Erg leuk en zo, maar ik heb nu wel een klein probleempje: ik heb een ongelooflijke kater. Wie heeft er een probaat middeltje daartegen (vandaagheb ik als beproefd middeltje,maar 'nseen fles cola leeg geslobberd).
Daar heb ik als kater pro wel een goed middel voor.... Volgende keer moet je voordat je gaat slapen na het tanden poetsen (nooit vergeten, anders heeft de persoon naast je heel de nacht pijn in dr kop van jouw alcoholische dampen) 1 a 2 asperines/paracetamols innemen met een flike slok water..
Vervolgens strompel je sochtends uit je bed... pers je verse sinnasappels, zet je thee en kook of bak je 2 a 3 eitjes voor jezelf (en de ander)..
Eet dit lekker op je gemakkie op... en de kater is doorgespoeld!!
Succ6
helaas kennen onze oosterburen deze gouden tip niet... want die geef ik ze niet!!
Kijken is leuk..... maar plaatsen is nog leuker... de wereld draait al op egoisme... Hier delen we alles........ Maar dan ook echt alles!!!
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 20-6-2007 16:41
Bezoeken: 55
|
|
| Teveel bier? Vette eieren met spek en thee. Daarna koffie. Teveel wijn? Patat of pasta Teveel van alles door elkaar: ontbijt met een borrel. Niets anders helpt
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 1-5-2008 13:11
Bezoeken: 809
|
|
| Ach Hugo je kunt ook een ongeloofelijke kater hebben door na zo'n nacht naast iemand wakker te worden waar je niets meer van wilt weten en zo'n kater duurt veel langer. Zoiets als hieronder.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
Aangezien ik vandaag vrij ben, ben ik vannacht maar 'ns flink gaan stappen. Erg leuk en zo, maar ik heb nu wel een klein probleempje: ik heb een ongelooflijke kater. Wie heeft er een probaat middeltje daartegen (vandaag heb ik als beproefd middeltje, maar 'ns een fles cola leeg geslobberd).
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|