|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 13-11-2008 17:04
Bezoeken: 671
|
|
Das nog eens interessant om te lezen henkzwart
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Bezoeken: 602
|
|
| Esmée Denters staat in de top tien van 2007 van de videowebsite YouTube. Het filmpje waarin de Nederlandse zangeres te zien is met Justin Timberlake, staat op de vierde plaats van de lijst met best bekeken en meest besproken video's van het jaar die de site heeft samengesteld. De video werd sinds 28 mei ruim dertien miljoen keer bekeken. In het filmpje is Denters te zien terwijl ze het nummer 'What goes around...comes around' van Timberlake zingt. Hierbij wordt ze op de piano begeleid door de Amerikaanse zanger, die aan het einde toevoegt dat de 19-jarige Oosterbeekse zijn nummer beter zingt dan hijzelf. Denters werd begin dit jaar via YouTube ontdekt, door de vele liedjes die ze op de website plaatste. Haar eerste album, dat zij uitbrengt via het platenlabel Tenman records van Timberlake, verschijnt begin volgend jaar. De top tien van YouTube bevat verder onder meer het filmpje van de hysterische Britney Spears-fan Chris Crocker, waarin hij de media smeekt zijn idool met rust te laten. Dit filmpje, dat op de derde plaats van de lijst staat, trok sinds 10 september bijna vijftien miljoen kijkers. De nummer één van YouTube dit jaar is het gevecht tussen een groep leeuwen en een groep buffels in het Zuid-Afrikaanse Kruger Park met bijna 23 miljoen kijkers sinds 3 mei.
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Bezoeken: 602
|
|
Nederlandse zangeres in show bij Oprah Winfrey'Ze is verrukkelijk' De Nederlandse YouTube-ster Esmee Denters zat dinsdag op de Amerikaanse televisie in een uitzending van Oprah Winfrey.
Winfrey noemt de 19-jarige Denters ,,verrukkelijk". Volgens de Amerikaanse tv-persoonlijkheid is Denters dankzij YouTube ,,heel beroemd" en heeft de Nederlandse ,,een fantastische kans gekregen op een lange muziekcarrière, terwijl ze op haar slaapkamer begon met zingen".
De Oosterbeekse werd wereldberoemd via de videowebsite. Ze plaatste daarop filmpjes waarin ze liedjes van onder meer Shakira en Beyoncé zong. In juni tekende ze een contract bij Tenman Records, het nieuwe label van Justin Timberlake. Esmee heeft nog geen interview aan Nederlandse journalisten gegeven. Ze wil wachten tot haar nieuwe album uit is.
Het entertainmentblad The Hollywood Reporter meldde zondag al dat Winfrey op YouTube een digitaal kanaal begint. Op die site zijn hoogtepunten, backstagefilmpjes en extra materiaal van haar televisieshows te zien. Ook toont Winfrey filmpjes die ze zelf voor en na de opnames heeft gemaakt.
Naast Denters waren ook YouTube-oprichters Chad Hurley en Steve Chen gast in haar talkshow, ter gelegenheid van de nieuwe samenwerking tussen de twee partijen. Het digitale kanaal wordt deze week gelanceerd.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 302
|
|
flowerpower (9-8-2007)
Daantje (4-7-2007) komt omdat ze n btje een standaard gezichtje heeft, t wordt snel saai. Vraag me ook afhoe ze het gaat doen in t groteUSA
In de USA? Afgaan als een baksteen..Maar in mijn huis is ze altijd welkom
die van mij ook! ik er... Troost haar wel
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 423
|
|
Daantje (4-7-2007) komt omdat ze n btje een standaard gezichtje heeft, t wordt snel saai. Vraag me ook af hoe ze het gaat doen in t grote USA
In de USA? Afgaan als een baksteen..Maar in mijn huis is ze altijd welkom
__________________________________________ Happie Hippie hippie happy happy de peppie
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 26-8-2008 8:49
Bezoeken: 521
|
|
| Ze zal het toch wel goed doen met zo'n Naam achter haar!  
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
komt omdat ze n btje een standaard gezichtje heeft, t wordt snel saai. Vraag me ook af hoe ze het gaat doen in t grote USA
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
|
| | |