|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 7:11
Bezoeken: 4.115
|
|
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
Flush
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Bezoeken: 591
|
|

Model Katie Price heeft uitgehaald naar de “snobs” die haar hebben geweerd van een jaarlijkse prestigieuze societypolo evenement. Price, ook bekend als Jordan, heeft naar eigen zeggen 6.000 pond neergeteld voor een tafel op de Cartier International in Windsor, maar kreeg te horen dat ze niet het type was dat ze daar wilden hebben. Er werd gevraagd om haar kant van het verhaal in de Times te zetten, daarin liet de fanatieke amazone weten dat ze meer over paarden wist dan de meeste gasten.
Ze schreef: “Het is puur snobisme. Naast een echte paardenvrouw, ben ik ook een naaktmodel. Dat heeft ze in verlegenheid gebracht.”
Price rijdt al paar sinds ze zeven jaar oud is en heeft -nadat ze haar hobby de afgelopen maanden weer serieus heeft opgenomen – een uitnodiging gekregen om in oktober op te treden tijdens een dressuur masterclass op de Horse of The Year show in de NEC Arena in Birmingham.
Ze schreef: “Mijn hele leven wordt ik al omringd door paarden, ik verdiende mijn zakgeld met het uitmesten van stallen en nu heb ik zes paarden.
“Ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan de Horse of The Year Show, en ik heb een liefdadigheidspolo wedstrijd gespeeld in Cowdray Park.”
Ze gaat verder: “Mijn boek Perfect Ponies: My Pony Care Book was genomineerd voor een WH Smith kinderboekenprijs en ik heb een reeks verhalen over pony’s geschreven.
“Ik weet meer over kuitbenen en manen dan de meeste beroemdheden die door Cartier en de Chinawhite club zijn uitgenodigd. Ik heb zeker meer paarden verzorgd.”
Ze zei dat ze naar het evenement wilde gaan om de polowedstrijden te bekijken, niet om royalty te zien.
“Ik heb de Prins van Wales en de koningin al eens ontmoet. Ik hoef niet gefotografeerd te worden met de A-lijst, ik heb genoeg beroemdheden ontmoet. Ik wilde de wedstrijden bekijken en mijn familie trakteren.
“Polo zou voor mensen die van paarden houden moeten zijn, en niet een media farce. Ze zouden voor iedereen moeten zijn, kleine meisjes, glamour meisjes, meisjes uit de arbeidersklasse zoals ik. Niemand zou geweerd moeten worden.”
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 18-8-2008 12:20
Bezoeken: 655
|
|

Whoozz Babes Forum. Het Forum waar alle babes foto's staan, die andere forums niet willen plaatsen... repect 2 screeners, cappers wanneer ik jullie shit gebruik!
Foto's van Babes, Chicks Bitches, Dushies, Mokkels, en BN'ers... Allemaal een pot "nat"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 21-8-2008 14:38
Bezoeken: 364
|
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 8:50
Bezoeken: 6.126
|
|

Jordan
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 11:48
Bezoeken: 794
|
|
Of ze bestijgt gewoon mij in plaats van een *$#&@! paard! In het kader van gewoon een middagje "paardrijden" zegmaar
Ooooooooh! What does this button do?
|
|
|
| | |