|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 11-5-2008 23:35
Bezoeken: 272
|
|
| Deze kreeg ik te horen: ..."Ik vind jou leuk ... wat vind je van mijn schoenen ???" ... (deze jonge man liep dus op blote voeten ... en ik stond met een mond vol tanden) ... moet jullie wel zeggen dat het ijs dan wel meteen gebroken is ...
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
Spaar jij ook pokemon kaarten?  Heel raar maar die werkte ook nog vaak. Helaas was ik rond die periode nogal vaak dronken en ging vaak naar dezelfde tent dus ik gebruikte het vervolgens weer op hetzelfde meisje die ik dus nooit had toegevoegd op msn of gebelt. Die reageerde de 2de x dus iets minder leuk..
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
| Hola como esta??? Do you speak spanish??? No??? Ok maak niet uit dan praten we gewoon nederlands.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
| ik heb niet echt een openingzin. ben niet romantich niet subtiel, meestal ben ik zo van; "Hey, jij bent lekker. will je wat drinken?" de een vind er neits aan, de ander is tenminste blij dat ik eerlijk ben.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 3-7-2008 20:35
Bezoeken: 814
|
|
| Ik ooit tegen een niet zo knappe meid: "Hoi, wil je dansen?" nadat ze ja zei, zei ik: "Mooi, ga jij ff dansen, kan ik met die leuke vriendin van je praten." 
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:53
Bezoeken: 4.698
|
|
Afgelopen zaterdag: "En... Hoeveel mannen heb je al afgewezen vanavond? Want zo'n mooie meid als jij moet ze vast van zich af slaan"
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 20-6-2007 16:41
Bezoeken: 55
|
|
| Hoe walgelijk kan het zijn? Die van mij: heb je het niet druk? je loopt de hele tijd door mijn hoofd... Is van een member van Whoozz haha, de enige domme tot nu toe
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 3-7-2008 20:35
Bezoeken: 814
|
|
Ipv 'Ken ik jou niet ergens van?' zei ze: "Hoi, ken jij mij niet ergens van?"