|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 319
|
|
| typisch geval deze week. Heb een soort van sms afspraak. Zit op de desbetreffende avond te wachten op een smsje van een jongen, hoor niks, zit zo'n 2 dagen tussen. Dus ik stuur dan weer een smsje hoe t zit, waarom ie niet smste (zonder druk uit te oefenen hoor, op een nonchalante manier), stuurt ie een dag later pas een smsje terug. Nu heb ik expres nog niet terug gesmst hehehe laat hem ook maar eens voelen hoe t is. vind t eigenlijk wel interressant om te zien hoe lang t zou duren voor vraagt waarom t zo lang duurt. Waarschijnlijk geeft ie er gewoon feen f*ck om, maar jongens zijn volgens mij sowieso nonchalant als t op smsjes aankomt.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 668
|
|
| wanneer ga je mij nou eens smsen musti??????????
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 334
|
|
Ik ben meestal wel de type die dan wacht op een smsje... Dus bij mij is dat anders en ik ben helemaal niet vrouwelijk.
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
| Als ik iets sms dan vraag ik meestal iets.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
Daantje (24-7-2007)
Eefke (12-7-2007)
Daantje (28-6-2007)
daar geloof ik dus echt niet in.
DUs jij gelooft niet dat mannen met grote voeten ook een grote schoenmaat hebben....nou ok  dan ben ik stil
hahaha!
wat ik me trouwens afvraag bij mannen, is waarom ze vaak communicatief heel anders in elkaar steken. Ik hoor van veel meisjes vaak zoiets van: "Mijn vriend stuurt niet zo snel een smsje, terwijl ik dat altijd wel doe." Zefl valt het me ook steeds meer op dat veel jongens heel laks zijn, terwijl meiden bij wijze van spreken naar hun telefoon gaan staren om te zien of ze een berichtje hebben.
Mannen, hoe zit dat?!
I don't know, als ik meestal een smsje stuur doe k mn tel weer in mn zak "k zie wel wanneer ze terug smsen, als ze dat uberhaupt doen." het maakt mij weinig uit weetje ik stuur er een zij ziet maar of ze terug smst.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
Eefke (12-7-2007)
Daantje (28-6-2007) daar geloof ik dus echt niet in. DUs jij gelooft niet dat mannen met grote voeten ook een grote schoenmaat hebben....nou ok dan ben ik stil hahaha!  wat ik me trouwens afvraag bij mannen, is waarom ze vaak communicatief heel anders in elkaar steken. Ik hoor van veel meisjes vaak zoiets van: "Mijn vriend stuurt niet zo snel een smsje, terwijl ik dat altijd wel doe." Zefl valt het me ook steeds meer op dat veel jongens heel laks zijn, terwijl meiden bij wijze van spreken naar hun telefoon gaan staren om te zien of ze een berichtje hebben. Mannen, hoe zit dat?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
Daantje (28-6-2007)
musti (17-2-2007)
Ze zeggen ook wel de mannen met grote voeten hebben ook een grote daar geloof ik dus echt niet in. DUs jij gelooft niet dat mannen met grote voeten ook een grote schoenmaat hebben....nou ok dan ben ik stil
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
| |