|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 10-7-2008 15:38
Bezoeken: 295
|
|
3D designen... textures... als je bent een persoon die grafisch is bezig kan je héél wat verdienen op internet.
Voorbeeld is juist IMVU 3D chat. Daar kan je aardig wat verdienen als een developer.
Of je kan je "art" verkopen. Via DeviantArt is dat ook mogelijk. Daar kan je prints verkopen.
Of je textures/3D via http://www.turbosquid.com/ Turbo Squid verkopen. Het is een hele proffesionele en bekende site op zich...
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
Marcloe (24-4-2007)
Die google adsense banner op je site werkt goed! De hoogste aanbieder komt als eerste in die banner dus je verdient vaak aardige vergoedingen per klik!!  Helaas banned google die shit snel. Ik had een site met allemaal grappige zooi erop. Veel gasten van me school zater erop en klinkte dan op de banner. Maar omdat de school hetzelfde IP adres hanteerd ofzoiets werd ik dus gebanned omdat ik volgens hun er zelf op liet te klikken full time :S Daar ging me geld vond het al te mooi voor worden maar ja ...
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
| Ja veel bezoekers op je site laten komen zodat bedrijven je vragen om reclame voor hun te maken.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 22-5-2007 8:50
Bezoeken: 47
|
|
Die google adsense banner op je site werkt goed! De hoogste aanbieder komt als eerste in die banner dus je verdient vaak aardige vergoedingen per klik!!
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 22-5-2007 8:53
Bezoeken: 25
|
|
Ik ga ook een baan zoeken.. Maar in de loop der jaren wil ik toch via internet mijn geld verdienen.. Je mag toch dromen uit laten komen?
Onno bedankt voor de info! Daar kan ik wel wat mee!
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 22-5-2007 8:43
Bezoeken: 67
|
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 10-7-2008 9:57
Bezoeken: 391
|
|
Hey Vincent,
Het is gaaf om je te orienteren op het gebied van webdesignen en er geld mee te verdienen. Ik zou niet denken dat je zo een bruut maandsalaris kan verdienen als je ff bezig bent, maar als je lang onderzoek doet en goed rondkijkt en leest, een beetje slim nadenkt en veel vragen stelt moet je in de loop van tijd ver kunnen komen..
Je hebt van die email klik pyramide systemen, maar dat vind ik nergens over gaan.. Je kan ook werken met reclame banners, maar dan moet je een goede site maken.. Veel succes! Dreamweaver en Photoshop vind ik een goede combinatie om een nette website neer te zetten! Met Flash kan dat ook, maar dat vind ik iets ingewikkelder..
Succes!
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 22-5-2007 8:53
Bezoeken: 25
|
|
Nee dit is geen spam!! Maar een vraag.. Ik wil me komend jaar gaan verdiepen in het maken van websites, maar vooral het leren geld verdienen met internet. Internet is een gigantisch breed gebied om geld mee te verdienen, en het lijkt me lekker om vanuit huis uit lekker te kunnen werken (en geld te verdienen).
Heeft er iemand iedeen hoe je geld kan verdienen met internet?
|
|
| |