|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 23:23
Bezoeken: 294
|
|
Dat hard werken valt mee je moet alleen deadlines halen... wat kan meer stress geven dan alles tot nu toe.
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
Eefke (23-8-2007) Je moet gewoon zo veel mogelijk met je hersens werken dan kom je er wel.en niet te vergeten hard werken...
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 20:03
Bezoeken: 575
|
|
| Je moet gewoon zo veel mogelijk met je hersens werken dan kom je er wel.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28
Bezoeken: 234
|
|
er zijn vele manieren om geld te verdienen. ga in de buurt auto's wassen, of zoiets, heb ik vroeger ook gedaan, 10 gulden per auto, 5 auto's op de dag, had ik aan het eind van de maand een golden of 200-300  en verder zijn de idee'n die hier zijn geplaatst ook goed, teken iets, zet het online, en verkoop hoge resolutie er van, of iets. ook met het maken van dignen zoals websites voor mensen in basic html/photoshop kan je all een lekker zakcentje opleveren.
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 23:23
Bezoeken: 294
|
|
Ja, idd...watermerk is beste oplossing soms. En ja, tegenwoordig kan je het zo subtiel inwerken dat het is niet zichtbaar. Oftewel, niet als je niet op wijst
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
tegen diefstal .. gewoon een watermerk verwerken in je product .. in alles wat ik maak [serieus werk dan] zit mijn logo ergens in verwerkt als je dat subtiel kan doen ziet niemand het tot je de persoon er echt op wijst .. en past het perfect in je werk en qua geluid .. ja niet in 44000H exporteren maar 2200H of lager. Dan heb jij alleen de full quality version >;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 14-9-2007 16:40
Bezoeken: 106
|
|
Tja, er zijn zat manieren om die diefstal te voorkomen.
Een goede voorbeeld is om je website maken niet in doodgewone html/javascript, maar bijvoorbeeld met behulp van php en flash.
ja, natuurlijk dan zit er nog een probleempje van Screenshots.
Maar tja... sommigen zijn aardig genoeg om erbij te melden wie heeft het art gemaakt.
En zo krijg je nog publiciteit.
----------------------------------------
It shouldn't hurt to be free...
----------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43