|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
Naomi (24-7-2007) Liever gelukkig alleen ... dan ongelukkig samen ??? ...ja, vind ik wel. Je hebt altijd nog vrienden en een kans om iemand tegen te komen die je wel gelukkig maakt. Je partner moet een aanvulling zijn op je geluk, niet degene zijn waar je al je geluk vandaan haalt.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 11-5-2008 23:35
Bezoeken: 272
|
|
| Liever gelukkig alleen ... dan ongelukkig samen ??? ...
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
Eefke (12-7-2007)
Tegenwoordig zijn vrouwen ook niet te vertrouwen haha  eigenlijk zijn ze dat nog nooit geweest 
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 7-7-2008 10:08
Bezoeken: 601
|
|
Tegenwoordig zijn vrouwen ook niet te vertrouwen haha
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
| Tegenwoordig vinden mensen het makkelijk om van partner te ruilen. Dat word ook gerespecteerd.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
| er zijn in het west momenteel 2 redenen waarom mensen zo snel trouwen en scheiden. 1) financiel. je bent balasting gezien goedkoper uit als je getouwd bent. trouwen kan goedkoop (relaties) gedaan worden op het stadhuis. scheiden is simpel. 2) het idee van trouwen was, samen voor altijd. heleaas is er in onze gemeenschap een kleine verandering. trouwen is geworden "samen tot ik 't saai vind". dit is niet iets wat in no time gebeurde. het is een process dat jaren overbrugde, beginnend met de emancipatie en de steeds meer wegzakende sociale leesomgeving. vrouwen gingen meer werken, zelfstandiger worden en meer hun eigen leven leiden (niet dat dit slecht is hoor), maar daardoor waren ze niet afhangkelijk van hun man en konden ze weggaan als ze het niet leuk vonden. en de steeds verder wegzakende sociale cultuur. sex was iets dat je met je partner deed na het huwelijk, en met niemand anders, anders was je een.... minder-plezant-persoon. tegenwoordig is dit veel opener geworden en zien zijn mensen veel sneller naar extremen gevallen. het is niet meer "we praten het uit" maar "dan gaan we maar uit elkaar".
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 20-6-2007 16:41
Bezoeken: 55
|
|
Terrence (24-4-2007)
Drank.. Wat een kl*te verslaving is die alcohol 
Ja idd.. Ik ken iemand die door haar vader geslagen word als hij dronken thuis komt. En zij is gewoon ontschuldig. Wat een rot verslaving kan het zijn. Als hij het nog een keer flikt stomp ik hem in elkaar..
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 22-5-2007 9:20
Bezoeken: 80
|
|
Drank.. Wat een kl*te verslaving is die alcohol