Loretta Schrijver
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

««1234»»»

Loretta Schrijver Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 13-6-2007 19:58

Basic Bastard

Basic Bastard

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 20:03
istemewa (12-6-2007)
Volgens mij werd ze toch laats ook in het zonnetje gezet ergen voor ???

Dat klopt, ze heeft onlangs (helaas) afscheid genomen van het RTL-nieuws

Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels

Bericht #20884
Geplaatst 12-6-2007 23:22

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 2-11-2008 20:22
Volgens mij werd ze toch laats ook in het zonnetje gezet ergen voor ???

Heren, dames een diepe buiging en een daverend applaus wanneer ik wat van jullie werk tentoonstel.
Bericht #20849
Geplaatst 12-6-2007 22:47

Basic Bastard

Basic Bastard

Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels

Je wordt bedankt door
vandervaart (13-jun-07)
Bericht #20828
Geplaatst 10-6-2007 10:57

Basic Bastard

Basic Bastard

Ro (29-5-2007)
Mooi? Ze is sinds kort miss wel uitgerangeerd volgens mij. Ze had haar laatste uitzending gisteren volgens mij bij RTL Nieuws.

Ik verbaasde me ook zeer over haar stap. Ik moet vooral terugdenken aan haar kortstondig avontuurtje bij de AVRO een paar jaar geleden, dat achteraf een niet al te groot succes bleek te zijn.

Weet iemand of ze ontslagen is omdat ze wat ouder wordt of dat ze zelf ontslag heeft genomen?

Als ik de berichten zou mogen geloven zou ze zelf tot deze stap zijn gekomen. Met andere woorden, ze is niet ontslagen bij RTL (wat overigens vreemd zou zijn gelet op haar populariteit)

Ik zag dat ze een overstap naar Max gaat maken en dat ze 51 jaar is. Dat zou ik haar eerlijk gezegd niet geven, eerlijk is eerlijk. Ik ben alleen bang dat deze populaire nieuwslezeres dezelfde kant op gaat als bijv. Catherine Keijl. Die is er echt niet beter op geworden sinds Max.

Ze ziet er inderdaad nog zeer goed uit voor haar leeftijd en ik hoop dat ze haar vrolijke uitstraling blijft behouden bij MAX. Ik denk dat die bejaardenomroep een goede aan haar heeft. 

Bericht #20590
Geplaatst 3-6-2007 11:38

Basic Bastard

Basic Bastard

Loretta bij 'Laat ze maar lachen'

Bericht #19542
Geplaatst 29-5-2007 12:30
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Mooi? Ze is sinds kort miss wel uitgerangeerd volgens mij. Ze had haar laatste uitzending gisteren volgens mij bij RTL Nieuws. Weet iemand of ze ontslagen is omdat ze wat ouder wordt of dat ze zelf ontslag heeft genomen? Ik zag dat ze een overstap naar Max gaat maken en dat ze 51 jaar is. Dat zou ik haar eerlijk gezegd niet geven, eerlijk is eerlijk. Ik ben alleen bang dat deze populaire nieuwslezeres dezelfde kant op gaat als bijv. Catherine Keijl. Die is er echt niet beter op geworden sinds Max.

Bericht #18731
Geplaatst 29-5-2007 12:04

Straight

Straight

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 20:29
nee dankje...

Check my Photo Collections:
» Wallpapers:    Babe Wallpapers - Naked Celeb Wallpapers - Movie Wallpapers

I Love Beautiful Woman... Who Doesn't?
Bericht #18722