Trends
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Trends Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 10-3-2007 15:32
No Pair

No Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43

levende kakkerlak als broche....

jaa jaa het is echt waar

levende kakkerlak als broche
een juweeltje van een kakkerlak ik moet er niet aan denken

kakkerlakken vindt ik niks ( maar wie wel?) maar dit vindt ik echt heel geak (op z''n zachtst uitgedrukt).

zo kwam mij onlangs een nieuwe trend ter ore: levende met oostenrijkse swarovski-kristallen versierde kakkerlakken die als broche worden gebruikt.

volgens de designer had zijn recente collectie iets extra''s nodig en dat extra''s kwam uiteindelijk in de vorm van het kakkerlak-juweel. voor deze modegril worden vooral kakkerlakken uit madagaskar gebruikt. de insecten zijn van groot formaat. de kakkerlak zou bovendien bij uitstek geschikt zijn om met swarovski-steentjes ingelegd te worden omdat zijn ''pantser'', volgens de designer ongevoelig, zich ook op het kopje uitstrekt.

Zoals elk juweeltje heeft ook dit hebbedingetje de juiste verzorging nodig. Eten geven is een must. Water en vers fruit

(vooral bananen) vormen het dagelijks menu. Wanneer de broche/kakkerlak niet gedragen wordt kan je ze rustig in een terrarium

laten rondhuppelen. Let er vooral op dat het geen vocht tekort komt, zeker bij het dragen. Als het insect op de juiste manier

verzorgd wordt, kan het een jaar blijven leven.

Bij de aankoop van de kakkerlak wordt ook een speld met kettinkje - om de kakkerlak aan te lijnen - geleverd. Tijdens het

dragen heeft de kakkerlak dus enige bewegingsruimte. De kriebelende pootjes op je lijf zouden aangenaam aanvoelen en zouden

een band scheppen tussen drager en kakkerlak.

Kakkerlakken kunnen geluid maken, maar als ze goed behandeld worden, komt dat volgens de ontwerper maar zelden voor. Ze

zullen alleen geluid maken als ze bang zijn.

Ongelooflijk maar waar, het lijkt erop dat de designer al heel wat van zijn levende juweeltjes heeft verkocht. De

kakkerlakken kosten 60 dollar in de boetiek en 80 dollar als ze via internet worden gekocht...

Bericht #5450
Geplaatst 10-3-2007 15:32
No Pair

No Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Trends
Bericht #1087
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 8:34