|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
en dansen op het graf! ... in klompen!
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 6-10-2008 1:39
Bezoeken: 598
|
|
Hugo Hugen (4-6-2007)
Ik dat de wraak steeds heftiger wordt! Wie biedt er meer?!   Ik kan me wel in het spijkeren vinden, in sommige landen wordt je ervoor gestenigd, echter wij zijn geciviliseerd dus sluit ik me aan, eerst met zijn ballen aan het plafond, daarna vierendelen, cremeren en daarna begraven, zekerheid voor alles. (zo goed ??)
      Credits naar alle helden die de caps, foto,s, gifs, vids etc hebben gemaakt wanneer het geen eigen werk betreft    
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 1.809
|
|
Ik zie dat de wraak steeds heftiger wordt! Wie biedt er meer?!  
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 6-10-2008 9:53
Bezoeken: 472
|
|
Ik ga niet achter beiden aan, alleen spijker ik hem wel met zijn ballen aan het plafond              
Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 84
|
|
Dat wordt dan tandjes tuffen!
Gewoonweg de smurfigste!
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 334
|
|
| Ja natuurlijk, want diegene heeft dan aan me vriendin gezeten ..terwijl ze een vriend had dat is toch niet normaal
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 14:15
Bezoeken: 1.161
|
|
Nee alleen achter me partner... want ik weet toch niet of diegene waarmee ze is vreemgegaan wist dat ze een vriend had
James bond Quotes: - I like a girl in a bikini. No concealed weapons. - - Now the whole world's gonna know that you died scratching my balls! - - You don't think I enjoyed what we did this evening, do you? What I did tonight was for King and country!,you dont think it gave my any pleasure do you. -
|
|
| |