|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 319
|
|
sjaaktrekhaak (3-8-2007)
viteske (2-8-2007) Zou ze laten gaan, zonder wraakgevoelens, ben ik er meteen van afMaar zit het je dan meteen nietmeer dwars ook of ? Het lijkt mij dat het toch wel íets met je doet ? idd, als het niets met je doet heb je ook geen ene fuck om dr gegeven. Dan ist logisch dat dat meisje vreemd is gegaan :p
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 174
|
|
Vindt mijn vriendin iemand ander leuker? Laat haar dan maar lekker genieten. Maar dan hoeft ze niet meer terug... tenzij ze tegen mij zegt eerder. Maar ja, ik neem aan dat het dan geen vreemdgaan meer is...dus de spanning zou eraf zijn?
----------------------------------------
It shouldn't hurt to be free...
----------------------------------------
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 70
|
|
shoot them both!
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
viteske (2-8-2007) Zou ze laten gaan, zonder wraakgevoelens, ben ik er meteen van af
Maar zit het je dan meteen nietmeer dwars ook of ? Het lijkt mij dat het toch wel íets met je doet ?
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 88
|
|
| Zou ze laten gaan, zonder wraakgevoelens, ben ik er meteen van af
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 13-11-2008 17:04
Bezoeken: 671
|
|
Ik zoek het goed uit en als er blijtk dat ze beide wisten dat ze vreemdgingen mishandel ik ze.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
davyroy (14-6-2007)
Of die gast het weet of niet dat zij een een vriend had, hij komt er toch wel achter want hij verdient gewoon die rotklap! Verder ja elk filmpje/foto die je hebt van je vriend/vrieding online poste natuurlijk  Als een iemand meer heeft gezien van je huidige partner dan maar gelijk heel de wereld toch ??  mee eens.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
| eerst eens goed kijken hoe de situatie precies in elkaar zit. Het is te makkelijk om meteen wraak te willen. En lust kan hele rare dingen doen en teweegbrengen bij mensen, aan de ene kant helaas.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
| | |