Computermakers mogen na 2007 geen XP meer leveren
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Computermakers mogen na 2007 geen XP meer... Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 27-9-2007 11:43
One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
musti (20-9-2007)
Ik heb een laptop met vista themas maar ben nog niet man genoeg om vista er zelf op te zetten

Nou dan ben je helemaal lomp denk ik hoor musti, waarom dan fake vista gebruiken als ej de echte ook kan krijgen?

Bericht #34497
Geplaatst 23-9-2007 21:31

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
davyroy (17-9-2007)
allemaal weer haters voor microsoft :S Ben dat een beetje ziek eigenlijk. Kom op Microsoft is gewoon een goed bedrijf. Vista is ook een goed product. Vooral voor de "causual" gebruiker. Het voorkomt spam is veeel gebruikers vriendelijker en om ff een female touch aan mijn verhaal toe te voegen, it look pretty .

Tuurlijk zijn er mensen die alllemaal rare zooi willen doen met hun pc, ja dat mot je Linux gebruiken maar dat neemt niet weg dat Vista gewoon een goed product is.

you scare kitten much. she longer like. you make scream look like scary movie :S

nee maar ff serieus, Vista is te log voor wat hij bied. je kan 't zo zien. en "schone" installatie van vista tegenover die van Xp, is de preformance (en irritatieS:!) van vista zo'n 10-15% slomer dan die op Xp. en voor een nieuwer product is dat onaceptable.

Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.

Bericht #34198
Geplaatst 20-9-2007 14:15
Two Pair

Two Pair

Ik heb een laptop met vista themas maar ben nog niet man genoeg om vista er zelf op te zetten
Bericht #33829
Geplaatst 17-9-2007 14:36

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 26-8-2008 8:49
allemaal weer haters voor microsoft :S Ben dat een beetje ziek eigenlijk. Kom op Microsoft is gewoon een goed bedrijf. Vista is ook een goed product. Vooral voor de "causual" gebruiker. Het voorkomt spam is veeel gebruikers vriendelijker en om ff een female touch aan mijn verhaal toe te voegen, it look pretty .

Tuurlijk zijn er mensen die alllemaal rare zooi willen doen met hun pc, ja dat mot je Linux gebruiken maar dat neemt niet weg dat Vista gewoon een goed product is.

Bericht #33455
Geplaatst 24-8-2007 9:40

Two Pair

Two Pair

Hahahahaha Ze dwingen winkeliers om hun bagger uit de schappen te halen. Dat is een mooie Jammer genoeg word het vervangen voor een nog slechter product maar goed Mischien dat door deze actie mensen gaan door hebben dat ze al die tijd voorover gebogen hebben gestaan voor microsoft die ze nu weer iets nieuws door hun ehm **** probeert te duwen.

Een overstap naar linux is niet alleen goed voor je mentale gezondheid maar ook goed voor de rekbaarheid van je sluitspier.

-<[Ja die, Die ja.]>-
Bericht #30295
Geplaatst 24-8-2007 9:19

One Pair

One Pair

sjaaktrekhaak (3-8-2007)
Nja ik vind het belachelijk.. Ik ken mensen die nog met '98 werken* die leven danook wel in het stenen tijdperk maargoed*.

Ik zal voor een groot deel echy alleen maar XP gebruiken. Ik vind het superfijn werken en als ICT opgeleid persoon hebik ook de nodige kopie cd's achter de hand. pas als het zeker is dat VIsta bug/crash/virus vrij is dan ga ik het overwegen. tot die tijd : Good ol' trusty XP

Bug/crash/virus vrij? Is dat dan mogelijk met Windows?
Maar nee, ik ben het mee eens. Ik volg zelf ook een ICT opleiding, en als ik zie alleen VIsta krijg ik gewoon onprettig gevoel. Ik wacht liever ff af met gebruiken ervan... en ik ga gewoon werken met XP.
Je kan computer kopen waar zit Vista bij ( je krijgt vaak de instalatie cd'tje voor Vista nog mee), en ik instaleer gewoon een XP erop...

---------------------------------------------------------------------------
It's quantity above quality... yeah, right...
---------------------------------------------------------------------------

Bericht #30290
Geplaatst 23-8-2007 15:30
One Pair

One Pair

Slaat ook nergens op dus dan nemen ze die XP's ook terug neem ik aan?
Bericht #30192
Geplaatst 3-8-2007 16:11

Two Pair

Two Pair

Nja ik vind het belachelijk.. Ik ken mensen die nog met '98 werken* die leven danook wel in het stenen tijdperk maargoed*.

Ik zal voor een groot deel echy alleen maar XP gebruiken. Ik vind het superfijn werken en als ICT opgeleid persoon hebik ook de nodige kopie cd's achter de hand. pas als het zeker is dat VIsta bug/crash/virus vrij is dan ga ik het overwegen. tot die tijd : Good ol' trusty XP

___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
Bericht #27015