|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
jeuj!!! had een 5,5 voor mn hertentamen. Met de hakken over de sloot, maar toch!  in september alweer mn laatste jaar...jeetje.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 7-7-2008 10:08
Bezoeken: 601
|
|
Ik ben ook over ik ga naar de 2de leerjaar yeahhhhhhhh
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
| Ik had ook een hertentamen voor wat deeltoetsen die ik in het loop van afgelopen school jaar moest maken , maken. Ik had 2 toetsen opgeven krijg ik er opeens 5 :S Blijkt dat het verkeerd is opgeven of iets missgegaan. Dus ik naar die leraar gegaan wat zegt hij als je nix inleverd heb je een 0 en het laatste cijfer telt  Ik moest voor die 2 toetsen een 1 halen ... maar nu moest ik dus zeker wel iets hoger halen. Ik had de helft niet ingevuld van die klote toetsen.. Ik moest uiteindelijk een gemiddelde halen van een 2,6. Gelukkig is me dat precies gelukt . Jajaj de Haagsche hogeschool doet hard ze best om te zorgen dat ik nix haal maar het is ze dit jaar in ieder geval weer niet gelukt 
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
Ik heb Dinsdag herherexamens ik moet minimaal een 5,4 te halen om een voldoende te staan.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
had een 2,5 gehaald voor mn tentamen brand management  volg week dinsdag herkansen, hoop echt dat ik em nu wel haal... zo vreselijk moeilijk was ie ook niet, maar heb alles anders zitten beredeneren. Gelukkig heb ik bij mijn opleiding gemiddeld maar 1 tentamen per blok. 
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
tentamens? HA! voorbij! WEG! KLAAR! FININITO!
.....dat WOU ik zeggen.. moet er nog 2.... deze week.... morgen....
en ben niet blij :S
*jankt en rent weg..*
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:39
Bezoeken: 599
|
|
Ik vind het vervelendste van alles, dat ik een onvoldoende haal
- We can stay up late, swapping manly stories, and in the morning, I'm making waffles! -
- I like a girl in a bikini. No concealed weapons. -
- Now the whole world's gonna know that you died scratching my balls! -
|
|
| | |