|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
@ elvarien
Oohw hoe heet je pa dan misschien ken ik m ?
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
heh dan ken ik die tent, ben er met seamen wel eens langs gegaan zag er gezellig uit. Ik kom vaker langs de hensepeter though. daar op de hoek er tegen over. m`n pa zit er vaak te kaarten, heh.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Elvarien (6-8-2007)
sjaaktrekhaak (8-6-2007)
Mijn stamkroeg om de hoek, een Engelse pub. Nobby's tis er altijd echt gezellig! Plus ik mag wel eens achter de bar de Dj spelen _O- Of ik neem mijn gitaar mee en ga akoestisch spelen daar vinden ze ook erg leuk 
dude jij zit in nobby`s. Volgens mij ken ik die tent .. das erm bij dizzy daar in de buurt toch ?
Jup, ik zit in nobby's en jup dizzy zit daar ook in de buurt.. oversteken en je bent er.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
sjaaktrekhaak (8-6-2007)
Mijn stamkroeg om de hoek, een Engelse pub. Nobby's tis er altijd echt gezellig! Plus ik mag wel eens achter de bar de Dj spelen _O- Of ik neem mijn gitaar mee en ga akoestisch spelen daar vinden ze ook erg leuk 
dude jij zit in nobby`s. Volgens mij ken ik die tent .. das erm bij dizzy daar in de buurt toch ?
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
davyroy (6-7-2007)
musti (31-5-2007) Now en wow is ook wel de shit of thalialoungee
Now en wowtje en thalieloungee zeker aanwezig, maar als je dan toch in Rotterdam bent vergeet dan niet naar Club vie te gaan dat is de shit gek!
Club vie?! aan de inrichtings foto's te zien lijkt het op een "sleezy" gaybar man! niet normaal die vies dat ingericht is, dusse nee geen club vies voor mij. ik houd het op mn stamkroeg.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
musti (31-5-2007) Now en wow is ook wel de shit of thalialoungeeNow en wowtje en thalieloungee zeker aanwezig, maar als je dan toch in Rotterdam bent vergeet dan niet naar Club vie te gaan dat is de shit gek!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:01
Bezoeken: 251
|
|
Club Asta in Den Haag, Panama in Amsterdam, 013 in Tilburg... eigenlijk zijn er een hoop! Als er maar een goed feestje is
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
La | | | |