|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 6-11-2008 14:25
Bezoeken: 1.257
|
|
mokkelfreak (16-4-2007) Ok dan blijf ik die gedachte maar vasthouden, dat was nog eens een idee door haar naar de hut gesleept worden aan je haren , en dan ???????? Kijk naar de film Cave Girl met Barbara Bach en Ringo Star denk ik. Groet. 
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:06
Bezoeken: 366
|
|
| Ok dan blijf ik die gedachte maar vasthouden, dat was nog eens een idee door haar naar de hut gesleept worden aan je haren , en dan ????????
|
|
|
|
|
Straight
|
|
mokkelfreak (16-4-2007) Jammer dat je tegenwoordig niet zoveel meer ziet van haar, zij was dat vroeger toch ook in die film red sonje met swarzenegger ???? Ja in Red Sonja was heel aardig. Mooie Cultfilm. Maar Brigitte ziet er tegenwoordig niet echt goed uit, maar das mijn mijn mening. Heb haar enige tijd geleden op de duitse tv life gezien, interview. Nah nee. Beter het beeld van die paar aardige films vasthouden. Groet. 
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:06
Bezoeken: 366
|
|
| Jammer dat je tegenwoordig niet zoveel meer ziet van haar, zij was dat vroeger toch ook in die film red sonje met swarzenegger ????
|
|
|
|
|
Straight
|
|
The basic story is a woman is falsely accused of some crime and sent to a Czech prison. At this prison, the warden and the warden's "assistant" basically make the prisoners into their sex slaves. Its a movie you watch to see the females, not for a story. If I was to rent it, I would most likely fast forward through 1/2 of it. In deze 4 clips is geen fysiek geweld te zien, de laatste clip is ietwat ... Groet. 
|
|
|
|