Posten van andermans werk
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

12»»

Posten van andermans werk Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 3-4-2007 19:38

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 9-6-2008 10:25
Mannen goede akties op die manier wordt het een mooi schoon en beheersbaar geheel, en ik moet eerlijk zeggen en dat is niet om naar te doen over mokkels echter volgens mij is er bij whoozz een behoorlijke inter reactie tussen de gebruikers en de beheerders van de site want alle dingen die zijn gevraagd zijn er ook uiteindelijk gekomen.

In het oude mokkels wat het toch take it or leave it, ook geen probleem, echter soms zijn sommige gebruikers zo vaak bezig op een site dat zij best weleens beter kunnen weten wat gebruiks vriendelijk is en wat niet.

Dus wat dat betreft vindt ik er progressie inzitten, jullie halen de oude vuiltjes uit de lucht en dat het dan maar een warme zomer mag worden.

Nogmaals goed gedaan jongens !

Credits naar alle helden die de caps, foto,s, gifs, vids etc hebben gemaakt wanneer het geen eigen werk betreft

Bericht #8082
Geplaatst 3-4-2007 16:42

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 16-6-2008 16:08
Ik heb het binnenland forum nagekeken en ik moet zeggen; impressive job!

Ik heb nog even een lijstje met 13 tal gemiste, maar je heb er heel veel gecorrigeerd.

Hoedje/Petje/Chapeau'tje af ...

Lijstje (threadlink + postnummer) wordt ge-PM-ed, als je zelf denkt dat posters het te bont maken kun je je wellicht zelf aan hun en het extra werk wat ze je opleveren irriteren en ze dan alsnog mailen ...

Ik hou  VAN  Whooooooozz!.

en niet te vergeten natuurlijk ook van

SJEMAISRAEL'S DUTCH MOVIE ARCHIVES

Bericht #8050
Geplaatst 3-4-2007 15:43

Straight

Straight

Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 26-2-2008 12:26
Sjema zei:
Ik kan ook de users die in overdreven aantallen copy/pasten (dit wel)via PM melden, dan kun je ze ook gewoon aanschrijven en zelf het werk laten doen.

Ja dat is goed(PM).
Ik zag ook nog wat van SKN en BimboBuster(The Buster)

Ja op deze manier gaat modereren veel tijd vergen die ik niet kan besteden aan eigen werk.

Ik heb nog wat gig liggen om te bewerken.

Groet.

Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
Bericht #8044
Geplaatst 3-4-2007 15:32

Two Pair

Two Pair

Ik heb vanochtend iets meer dan 20 draden in movies binnenland doorlopen en aangepast Dus ik denk dat er daar niet zoveel meer staat.

Vast bedankt voor de effort. Leuk hé, modden ...

Begrijp je waarom ik er mee ben gestopt ?

Hoe dat met de report knop werkt weet ik niet. Ik zie het in ieder geval niet.

Okaaay ...

Misschien later op de dag, gaat het eerst door een ander kanaal.

L.O.L., die moeten dan een 100+ reports verwerken ...

Als je ze ook later niet krijgt, kijk ik nog wel een keer. Ik kan ook de users die in overdreven aantallen copy/pasteden (is dat een woord?) via PM melden, dan kun je ze ook gewoon aanschrijven en zelf het werk laten doen.

Bericht #8043
Geplaatst 3-4-2007 15:15

Straight

Straight

Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 26-2-2008 12:26
Tobiasnld zei:
Als je nieuwe(mag ook oude postings) ziet die als inhoud jouw werk hebben geef het door in een pm.

Sjema zei:
Ik heb alle posts net stuk voor stuk via de report knop gemeld, moet ik ze dan allemaal nogmaals via PM gaan melden? En hoe dan, met link? Waarom schrijven jullie users niet aan met het verzoek hun gecopiede posts terugwerkend alsnog te creditten ...

Ik heb vanochtend iets meer dan 20 draden in movies binnenland doorlopen en aangepast.
Dus ik denk dat er daar niet zoveel meer staat.
Ga nog wel door met het bekijken vooral movies buitenland.

Hoe dat met de report knop werkt weet ik niet.
Ik zie het in ieder geval niet.

Groet.

Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
Bericht #8042
Geplaatst 3-4-2007 14:47

Two Pair

Two Pair

Misschien is het een goed idee als de copycats zelf eens wat creditjes gaan in-editten om de mods te ontlasten.

Bericht #8040
Geplaatst 3-4-2007 14:45

Two Pair

Two Pair

Op het moment dat Mokkels besloot er mee te kappen, was iedereen aan het proberen om zoveel mogelijk content veilig te stellen op allerlei forums.

Veel posts zijn ook ná de doorstart van Mokkels.nl geplaats. Ik heb nu al verschillende excuses gehoord, wegvallen met verhuizing (terwijl ze voor de verhuizing ook geen credits hadden), het oude forum had de laatste regel somehow niet geplaatst en ga zo maar door ... Ik zou tegen diegene die zo aan het 'plakken' zijn willen zeggen; stop er gewoon mee en crediteer de posts die je tot nu toe geplaatst hebt.

Dat gebeurde soms met en soms zonder de toestemming van de originele posters.

Het gaat niet om de toestemming, internet is wat dat betreft een vrijplaats, het gaat om het respekt voor het werk van de originele editter/capper/maker. Als mensen mijn filmpjes plaatsten zelfs inclusief mijn toegevoegde opmerkingen/commentaren, had ze via the magnificient world of copy/paste ook in een moeite mee een creditje kunnen plakken. Dat is ook wat overal elders op het internet gebeurt, Whoozz is heus niet het enige forum waar mijn clips door anderen geplaatst worden (ik heb daar ook helemaal geen moeite mee) het is wel het enige forum waar dat zó massaal en zonder credits gebeurt.

Bericht #8039