Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Avatar probleempjes. Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 7-10-2008 9:08

Forum Master

Forum Master

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 11:07
druiloor (6-10-2008)

Dit is een ander menu dan waar ik terecht was gekomen, maar dit is wat ik hebben moest. Nu werkt het zoals je ziet. Bedankt Wim73 !

Waarschijnlijk zat jij bij userfoto.
bij dit forum kan je een user foto en een useravatar uploaden.

Maar goed te zien dat het nu gelukt is!

Bericht #63403
Geplaatst 6-10-2008 23:16

One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:47
Wim73 (6-10-2008)
Wanneer je onderstaande link aanklikt kun je je avatar uploaden en dan moet het werken ???

http://www.whoozz.com/forum/EditAvatar.aspx

Groete !!!!

Dit is een ander menu dan waar ik terecht was gekomen, maar dit is wat ik hebben moest. Nu werkt het zoals je ziet. Bedankt Wim73 !
Bericht #63396
Geplaatst 6-10-2008 8:48

Straight

Straight

Laatst Ingelogd: 3-11-2008 20:51
druiloor (6-10-2008)
Hoe krijg ik in vredesnaam mijn avatar te zien bij mijn posts? Ik heb nu al zo vaak geprobeerd een plaatje te uploaden dat ik er moedeloos van word. De avatar die ik net heb zitten uploaden krijg ik wel te zien als ik in het scherm 'gegevens' mijn muispijl erbij houd, maar hij verschijnt niet in mijn posts. Als ik vanuit een post mijn usernaam aanklik om mijn profiel te zien, staat daar 'no avatar'. Ook heb ik het adres van mijn blog opgenomen, maar dat komt er ook niet uit. 'No information available' staat er alleen. Ik heb me wel vaker geregistreerd op een forum, maar dit is nieuw voor me. Help anyone?

Wanneer je onderstaande link aanklikt kun je je avatar uploaden en dan moet het werken ???

http://www.whoozz.com/forum/EditAvatar.aspx

Groete !!!!

Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.

Bericht #63359
Geplaatst 6-10-2008 2:22

One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:47
Hoe krijg ik in vredesnaam mijn avatar te zien bij mijn posts? Ik heb nu al zo vaak geprobeerd een plaatje te uploaden dat ik er moedeloos van word. De avatar die ik net heb zitten uploaden krijg ik wel te zien als ik in het scherm 'gegevens' mijn muispijl erbij houd, maar hij verschijnt niet in mijn posts. Als ik vanuit een post mijn usernaam aanklik om mijn profiel te zien, staat daar 'no avatar'. Ook heb ik het adres van mijn blog opgenomen, maar dat komt er ook niet uit. 'No information available' staat er alleen. Ik heb me wel vaker geregistreerd op een forum, maar dit is nieuw voor me. Help anyone?

Bericht #63356
Geplaatst 18-6-2007 17:00

No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 1:54
Mijn avatar is wel te zien, maar hij beweegt niet, tot nu toe heb ik er geen last van gehad, ben lid van 5 of 6 forums geloof ik en daar doet die het wel gewoon.

Heb hem al een keer of 3 opnieuw erin gezet, maar no go.

Bericht #21397
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 12:24