|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 13:11
Bezoeken: 4.639
|
|

----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 28-11-2008 16:43
Bezoeken: 827
|
|
|
|
|
|
forum pimp
|
|

----------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 3-11-2008 20:51
Bezoeken: 484
|
|
De kersverse Idols-winnares Nikki Kerkhof heeft gezoend met een vrouw. "Dat was een keer tijdens het uitgaan, met een vriendinnetje, ik denk een jaar geleden. Een nogal stoute actie van mezelf, die ik niet graag van de daken wil schreeuwen."
Nathalie Makoma, die zaterdag tweede werd tijdens de vierde editie van Idols, heeft nog geen erotische ervaringen met een vrouw, maar sluit niets uit voor de toekomst. "Met Angelina Jolie zou ik best eens willen zoenen. Ik vind haar echt de mooiste en meest bijzondere vrouw op deze wereld", vertelt de 26-jarige zangeres van Congolese afkomst vertelt ze in het weekblad Baccio. "Als ik een man was, zou ik écht voor haar gaan. Ik vind haar fantastisch in alle opzichten."
Een andere ex-Idols, Tiffany, gaat samenwonen met Ollie. Tiffany Maes was de zesde finaleafvaller van Idols dit seizoen en zij, gaat nu samenwonen met haar 22-jarige vriend Ollie Du Croix, die er in de tweede ronde van de talentenjacht uitvloog. "We hebben een mooi appartementje en gaan er deze maand of begin volgende maand intrekken," vertelt de 21-jarige brunette.
De twee werden verliefd op elkaar tijdens de opnamen van het programma, dat afgelopen zaterdag werd gewonnen door de 24-jarige Nikki Kerkhof.
Naast haar samenwoonplannen liggen er nog meer spannende dingen voor Tiffany in het verschiet. "Ik heb zojuist auditie gedaan voor de vrouwelijke hoofdrol in de Nederlandse musicalversie van 'High school musical' en kreeg vandaag een telefoontje dat ik word uitgenodigd voor de workshops", zegt ze. 'High school musical' zal naar verwachting januari 2009 in de Nederlandse theaters spelen.
Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
forum pimp
|
|

|
|
| Je wordt bedankt door |
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 14:17
Bezoeken: 203
|