|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:50
Bezoeken: 1.930
|
|
I Love Beautiful Woman... Who Doesn't?
|
|
|
|
|
Forum Master
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 0:12
Bezoeken: 7.155
|
|

Belle Perez
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:51
Bezoeken: 1.135
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:51
Bezoeken: 1.135
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:59
Bezoeken: 220
|
|
Belle Perez heeft haar echtgenoot de deur uitgedaan en nu is het dus ook tijd om de kleren af te werpen! De schaamstreek blijft dit keer nog zedig bedekt, maar Perez lonkt naar een goedbetaalde reportage in de Nederlandse Playboy, want ze zegt “Playboy heeft al aanbiedingen gedaan, maar dat hoeft voorlopig niet.” De fans moeten het dus –voorlopig- nog even doen met deze blote plaatjes van Belle Perez!
 Poedelnaakt is Belle Perez dit weekend te bewonderen in Nina, het magazine van Belgie’s grootste krant Het Laatste Nieuws! Uit de tekst die de blote foto’s van Belle Perez begeleidt blijkt dat haar recente scheiding haar goed heeft gedaan en dat zij zeker niet schaamt voor het blote resultaat van de fotoshoot! “Het was waanzinnig leuk om te doen. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld. Ik vind het resultaat fantastisch. Je ziet véél, maar toch ook niets. Ik ben helemààl niet preuts. Let wel, ik zou dit nooit doen als ik niet goed in mijn vel zat. Bloot om het bloot, daar hou ik niet van. Ik heb voor P-Magazine en Ché (twee Belgische tijdschriften, red) geposeerd, maar ik ben daar nooit ver in gegaan. Alle respect voor meisjes die daar wulps gaan liggen, maar die stap krijg ik niet gezet. Maar dit is stijlvol. Er zit een boodschap achter. Ik voel me goed en dat wil ik tonen. Het plaatje klopt: dit is de nieuwe Belle. Take it ar leave it.”  Ook geeft ze antwoord op de vraag wie die nieuwe Belle Perez dan is…
“Ik ben een emotioneler mens geworden. Er is meer diepgang. I see beauty in pain, zeg maar. Vroeger zong ik ook liedjes over relaties die op de klippen liepen. Maar ik klónk vrolijk. Te vrolijk, weet ik nu. Ik was een doetje. Had nog niets meegemaakt. Mijn leven liep op rozen: mijn carrière vlotte, mijn relatie was super, al mijn dierbaren waren gezond en wel. Nu leg ik meer gevoél in mijn nummers. Ik zing de teksten doorleefder. Er zit meer van mezelf in.” “Kleine meisjes worden groot. Ik ben niet langer dat meisje van 'Hello World' maar op en top vrouw. Die groei is al wel even aan de gang - ik ben 32 - maar het lijkt of ik het nu pas voél, dat verschil.” Sinds haar scheiding, begin dit jaar, is ze ook weer in trek bij de mannen!  “Er is die 'zij is niet meer getrouwd' -blik. Niet dat ik ze van mijn lijf moet kloppen, maar de drempel is verlaagd. Vroeger stond ik niet open voor contacten. Ik had een gezonde muur rondom me. Zo van: 'Ik ben niet beschikbaar' of 'Raak me niet aan'. Geen slap gezeurr aan mijn hoofd. Een fatsoenlijk gesprek, oké. Maar oneliners van het genre 'Ken ik u ergens van', wilde ik niet horen. Nu iedereen weet dat ik single ben, komen ze al eens sneller een praatje maken.”
En dat nieuwe leven lijkt haar ook uitstekend te bevalen!
 “Nee, het streelt mijn ego. Mijn vriendinnen zeggen het ook: 'Amai, ze hebben allemaal gelezen dat je gescheiden bent of wat?' Ik geniet er stiekem van. Maar ik bepaal zelf wie ik toelaat of niet. Daarvoor vertrouw ik op mijn vrouwelijke intuïtie. Die werkt perfect. Bekendheid speelt soms in je nadeel. Mannen denken al snel: daar maak ik geen kans bij. Jammer, want misschien loop ik zo wel toffe mensen mis? Anderzijds ben ik verplicht om te filteren. Ik ga niet op stap met een deegrol (lacht), maar ik moet alert blijven. Wie komt op me af omdat ik Belle Perez ben en wie staat daar voor het meisje achter de zangeres? Ik ben een sterke vrouw die weet wat ze wil. Ik denk dat mannen dat best sexy vinden. Een beetje hard to get: dat stimuleert het jagersinstinct. Ik ondervind dat zelf. Als iemand direct ja zegt, zou het snel gedaan zijn. Het mag niet te gemakkelijk zijn.”
Maar een one night stands houdt Belle ver van zich…
“Nee, ik kan dat niet. Ik zit zo niet in elkaar. Op seksueel gebied ben ik een hopeloze romanticus. Zo één nacht en verder niets? Ik zou dat niet eerlijk vinden tegenover mezelf, en tegenover die andere persoon. Misschien ben ik ouderwets, maar voor mij hangt dat soort intimiteit samen met een relatie. Met vlinders in je buik. Het is àlles of niets. Nee, ik word helemaal niet snel verliefd. Maar als ik verliefd word, knalt het. Gebeurt het pas volgend jaar prima - maar staat er morgen al iemand voor de deur, kan ik niet anders dan hem binnenlaten. Ik kijk er wel naar uit. Het is best spannend. Ik ga niet op stap om iemand tegen het lijf te lopen. Ik schuim geen feestjes af. Liefde moet je overkomen. Dat vind je niet op bestelling.”
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 15:47
Bezoeken: 621
|
|
| De gebroeders van VKmag aka volkomenkut hebben de "naakt / topless van deze belgische hete wipkip. Sjongejonge wat en tieste bedoeling.. Luister eens even jij, nóg te vullen Belgische bonbon, ALS JE NAAKT GAAT DOE DAT DAN OOK!!! 
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:35
Bezoeken: 4.325
|
|
| | |