|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 18-6-2008 10:39
Bezoeken: 362
|
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 10-12-2007 15:11
Bezoeken: 111
|
|
voor de leken rts= strategie/fps= shooters/rpg's = roaleplaying/mmo= massive multiplayer online
Thx voor die uitleg dacht even dat er zo'n starwars taal werd gepraat ofzo maar final fantasy ( rpg dus .. ) is wel cool
Maar ik speel eigenlijk alleen maar voetbal spelletjes en laatst heb ik Max Payne gespeeld dat vond ik wel vet een FPS dus dan
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 13:34
Bezoeken: 18
|
|
ooh rts en fps zijn echt mijn genre's vooral rts hou ik van al mogen rpg's en mmo'ser ook wel zijn
dingen zoals doom ,quake ,ut classic ,counterstrike, C&C(zo'n beetje alles wel) starcraft,warcraft (ook zo'n beetje alles)
mmo = eveonline
rpg's =final fantasy/dragonquest
voor de leken rts= strategie/fps= shooters/rpg's = roaleplaying/mmo= massive multiplayer online
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
fps en rts zijn m`n main game genre`s
Maar ik ben tot een mmo fan gemaakt door het spel eve online >;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 23:23
Bezoeken: 294
|
|
RPG's, MMORPG (geen WoW.. =.= )...
Adventure en Actie en platform (soortgelijk aan Mario Bros. ) Ook klassiekers zoals Mario, en ik ben dol op Game Boy spelen >.> sommige dan...
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 20:03
Bezoeken: 575
|
|
super smash brothers is nog steeds de beste spel denk ik
|
|
| Je wordt bedankt door |
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
| RPG's, fighting games, Sport games ( voetbal ( Prootjes !!!), honkbal, basktebal zo nu en dan icehockey of een voetbal manger game ) , en een goede Arcade game op ze tijd. Voorlopig ben ik verslaafd aan Guild Wars en speel ik zo nu en dan Go online ( www.gokgs.com).
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
|