|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2-10-2008 21:58
Bezoeken: 685
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 319
|
|
Temko (23-9-2007)
dan blijf je daar toch gewoon? vaak genoeg gedaan. avond naar eindhoven, bij vrienden overnachten en in de ochtend om 8 uur terug in rotterdam op m'n werk zijn  helaas vinden mn ouders dat niet altijd goed. Die hebben ook wle in de gaten dat ik dan misschien weleens naar een feestje kan gaan heb het wel een paar keer als smoesje gebruikt, maar doe t liever niet. Af en toe mag natuurlijk wel, maar kan t niet iedere week maken.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
Temko (23-9-2007)
Daantje (21-9-2007) Ik ga eigenlijk niet zo vaak gewoon ergens wat drinken. Misschien komt het doordat ik niet in de stad woon, maar veel vrienden van me wonen niet in de buurt of vriendinnen zitten allemaal met hun vriendjes thuis, daar ga ik dan niet tussen zitten.
Af en toe een filmpje kijken doe ik weleens bij anderen, maar veel vrienden zie ik pas als ik echt met ze afspreek ergens of we ergens uitgaan. Dan wordt het vaak meteen een hele nacht of dag, kan niet zomaar ff een paar uurtjes langs aan de andere kant van NL natuurlijk...
dan blijf je daar toch gewoon? vaak genoeg gedaan. avond naar eindhoven, bij vrienden overnachten en in de ochtend om 8 uur terug in rotterdam op m'n werk zijn 
Neh dat kan ik dan weer niet... dan blijf ik daar slapen maar dan doe ik het liever in het weekend.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
Daantje (21-9-2007) Ik ga eigenlijk niet zo vaak gewoon ergens wat drinken. Misschien komt het doordat ik niet in de stad woon, maar veel vrienden van me wonen niet in de buurt of vriendinnen zitten allemaal met hun vriendjes thuis, daar ga ik dan niet tussen zitten.
Af en toe een filmpje kijken doe ik weleens bij anderen, maar veel vrienden zie ik pas als ik echt met ze afspreek ergens of we ergens uitgaan. Dan wordt het vaak meteen een hele nacht of dag, kan niet zomaar ff een paar uurtjes langs aan de andere kant van NL natuurlijk...
dan blijf je daar toch gewoon? vaak genoeg gedaan. avond naar eindhoven, bij vrienden overnachten en in de ochtend om 8 uur terug in rotterdam op m'n werk zijn
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
| Ik ga eigenlijk niet zo vaak gewoon ergens wat drinken. Misschien komt het doordat ik niet in de stad woon, maar veel vrienden van me wonen niet in de buurt of vriendinnen zitten allemaal met hun vriendjes thuis, daar ga ik dan niet tussen zitten. Af en toe een filmpje kijken doe ik weleens bij anderen, maar veel vrienden zie ik pas als ik echt met ze afspreek ergens of we ergens uitgaan. Dan wordt het vaak meteen een hele nacht of dag, kan niet zomaar ff een paar uurtjes langs aan de andere kant van NL natuurlijk...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 177
|
|
davyroy (17-9-2007) Ik wil het liefst 4x uitgaan per week ... helaas ivm geld en andere dingen lukt dat niet... Het is voor mij al weer een tijdje geleden maar hoop toch wel minimaal 1x per twee weken echt te gaan stappen anders gewoon ff wat drinken. Als dat drinken ook telt is het toch wel elke week minimaal 2x4 x per week zou ik geloof ik niet trekken. Als we het over echt uitgaan hebben dan, tenminste. Feestjes moeten ook n btje speciaal blijven.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
davyroy (17-9-2007) Ik wil het liefst4x uitgaan per week ... helaas ivm geld en andere dingen lukt dat niet... Het is voor mij al weer een tijdje geleden maar hoop toch wel minimaal 1x per twee weken echt te gaan stappen anders gewoon ff wat drinken. Als dat drinken ook telt is het toch wel elke week minimaal 2x
ja het is best duur, het uitgaan. Ik ga wel vaak uit, gewoon naar vrienden ff biertje pakken en dat valt toch ook wel onder uitgaan?
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
| | |