|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 14:47
Bezoeken: 154
|
|

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:31
Bezoeken: 1.276
|
|
hhmmmm een beetje dubbel post he jane?
Als callista er al een stukje over schreef...
Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 2-7-2008 11:27
Bezoeken: 142
|
|
Nikkie Plessen is in Las Vegas in het huwelijksbootje gestapt. De TMF-vj trouwde 'voor de grap' met een nog onbekende man. Het huwelijk was geen lang leven beschoren, want vlak daarna is het stel alweer gescheiden. "Het was echt hilarisch", vertelt de TMF-vj.
De 23-jarige Plessen, die al jaren samen is met haar vriend Ruben Bontekoe, reisde vorige week af naar de Amerikaanse gokstad voor een reportage voor de muziekzender. "We wilden iets origineels doen, dus we zijn getrouwd met alles erop en eraan", lacht de presentatrice, die in een bruidsjurk naar het altaar schreed.
Het is nog onbekend wanneer de reportage over het flitshuwelijk van Nikkie te zien is op TMF. Nikkie vliegt donderdag weer naar Nederland.
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 20:29
Bezoeken: 4.634
|
|
Een klein huwelijkje voor Nikkie?! Nikkie Plessen schijnt even snel in Las Vegas in het Huwelijk te zijn gestapt. Voor de "grap" trouwde ze met een nog onbekende man. Het huwelijk heeft echter geen stand gehouden en is allang weer afgebroken. Zou ze in de voetstappen willen stappen van een aantal andere bekende celebs met snelle huwelijke? "Het was echt hilarisch", vertelt de TMF-vj woensdag.
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 18-6-2008 20:03
Bezoeken: 285
|
|
|