|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 27-6-2008 16:02
Bezoeken: 121
|
|
Dyanne Beekman is het komende televisieseizoen niet te zien in haar programma Passion for Fashion. Dat vertelt ze vrijdag in RTL Boulevard. De styliste struikelde vorige maand over haar hond en viel. Ze kampt nog steeds met de gevolgen daarvan. "Mijn hersenschudding is erger dan ze dachten", vertelt ze. "Ik moet nu drie maanden heel rustig aan gaan doen."
In overleg met haar dokter heeft de modekenner daarom besloten zich voorlopig terug te trekken uit haar programma. "Ik heb de knoop moeten doorhakken het een seizoen niet te doen. Mijn gezondheid laat het gewoon even niet toe", legt ze uit.
Net 5 gaat nu op zoek naar een vervanger van Beekman. Wanneer de nieuwe reeks Passion for Fashion wordt uitgezonden is niet bekend.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 2-7-2008 11:27
Bezoeken: 142
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 0:50
Bezoeken: 4.334
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 16:54
Bezoeken: 572
|
|
er is wijnig materiaal te vinden van haar. wel van haar werk - maar niet van haar zelf.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-5-2008 20:08
Bezoeken: 171
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
[quote]Zanhe (7-9-2007) Ik zat even rond te turen op Hyves en kijk wat ik vond... Je moet er natuurlijk gewoon een beetje de humor van inzien have fun!
http://antidyannebeekman.hyves.nl/[/quote]Vooral de anti dyanne beekman meeting hahah geniaal
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 10-12-2007 15:11
Bezoeken: 111
|
|
Ik zat even rond te turen op Hyves en kijk wat ik vond... Je moet er natuurlijk gewoon een beetje de humor van inzien have fun!
http://antidyannebeekman.hyves.nl/
|
|
|
|
|
|
| | |