|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 15:32
Bezoeken: 336
|
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 10-6-2008 12:33
Bezoeken: 503
|
|
Belinda Meuldijk heeft de aanval geopend op Henriëtte Koetschruiter, de vriendin van haar ex-man Rob de Nijs. In een rechtszitting, woensdag in Amsterdam, kwam de advocaat van Meuldijk met een rapport waaruit moet blijken dat Koetschruiter degene is die de beruchte foto's van haar vervuilde huis lekte aan weekblad Privé.
Strongwood International, een onafhankelijk recherchebureau, verzamelde in het rapport onder meer gegevens van de camera die werd gebruikt voor de foto's. Ook werd de fotograaf onder meer door middel van fotoanalyse geïdentificeerd als Henriëtte Koetschruiter, die in het rapport consequent 'Kutschruiter' wordt genoemd. Bovendien is op een van de foto's te zien dat een auto, die destijds op naam stond van Koetschruiter, op de oprit van de villa van Meuldijk stond.
Rob de Nijs verklaarde tijdens de zitting dat hij de foto's samen met Koetschruiter heeft gemaakt, zo zegt Fulco Blokhuis, de advocaat van Meuldijk, woensdag. De Nijs heeft eerder altijd beweerd alleen te hebben gehandeld. Hij wilde met de foto's laten zien dat de leefomstandigheden van zijn autistische zoon Yoshi in het vervuilde huis van zijn ex-vrouw erbarmelijk zouden zijn.
De partijen gaan nu om de tafel om te proberen er zonder tussenkomst van de rechter uit te komen, zegt Blokhuis. "Dat de waarheid boven water komt, is voor mijn cliënt het belangrijkst. De schade komt op de tweede plaats." De advocaat van De Nijs was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
Uit het rapport blijkt dat Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die ook werd gedaagd door Meuldijk, contact heeft opgenomen met Martijn van den Bergh. Ze vroeg de voormalige presentator om vijftien foto's te 'lekken' aan weekblad Privé. Hij heeft dat gedaan, maar uit correspondentie tussen Privé en Van den Bergh blijkt dat de foto's die hij mailde van een te lage kwaliteit waren voor plaatsing in Privé. Het weekblad zou daarop aan Van den Bergh hebben laten weten dat het via andere weg aan de foto's zou komen.
Martijn van den Bergh, die eerder als zondebok werd neergezet in de zaak die wordt aangeduid als 'rattengate', wordt in het rapport gedeeltelijk vrijgepleit. De foto's die vorig jaar juni uiteindelijk werden geplaatst, waren van een hogere resolutie en bovendien werden in het artikel ook foto's uit de serie geplaatst die Van den Bergh nooit in handen zou hebben gehad, zo verklaart hij in het rapport.
|
|
|
|
|
Flush
|
|
Belinda Meuldijk heeft vrijdagmiddag het contract getekend voor 'Pipo de musical'. De musical is vanaf volgend jaar in de theaters te zien, zo meldt De Telegraaf zaterdag.
Wim Meuldijk, de vader van Belinda, is de geestelijk vader van Pipo de Clown, die 22 jaar lang op televisie te zien was. Hij overleed op 27 december op 85-jarige leeftijd in Spanje. Kort voor zijn dood werd bekend dat wordt gewerkt aan de musicalversie van Pipo de Clown.
"Het eerste wat ik na het zetten van mijn handtekening heb gedaan, is paps mobiele telefoonnummer draaien", vertelt Belinda in De Telegraaf. "Na zijn warme stem van de afwezigheidsboodschap te hebben beluisterd, heb ik ingesproken: pap, het is voor elkaar. Jouw laatste wens is vervuld."
De 52-jarige Belinda schrijft de liedjes voor de musical en haar vader was verantwoordelijk voor de verhaallijn. 'Pipo de musical' vertelt het verhaal van Pipo's vrouw Mammaloe die plotseling een zangcarrière ambieert.
Joep Dorre kruipt in de huid van Pipo in de musical, die op het podium wordt gebracht door theater- en entertainmentgroep Stay Tuned. Hij speelde eerder de beroemde clown in de laatste Pipofilm. Ook bekende personages als Dikke Deur en indiaan Klukkluk komen voorbij in de musical. Het is nog onbekend wie die rollen gaan spelen.
|
|
|
|
|
Flush
|
|
Belinda Meuldijk heeft de liedjes geschreven voor de musicalversie van Pipo de Clown. Dat heeft haar vriend Thierry Duval bevestigd. Wim Meuldijk, de vader van Belinda, is verantwoordelijk voor de verhaallijn. Woensdag overleed hij op 85-jarige leeftijd in Spanje.
Wim Meuldijk bedacht in de jaren vijftig het verhaal over de beroemde clown, die 22 jaar lang op televisie was. In 2003 verscheen een bioscoopfilm over Pipo: 'Pipo en de p-p-parelridder'.
De 52-jarige Belinda, een fervent voorvechter van dierenrechten, is geen onbekende in de muziekwereld. Voor haar ex-man, zanger Rob de Nijs, schreef ze vele liedteksten, onder meer van de hits 'Laat alles wat ademt' en 'Banger hart'.
Wanneer de musical over Pipo de Clown op de planken komt, wie de hoofdrollen vervullen en wie verantwoordelijk is voor de productie wilde Duval nog niet bekendmaken.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 10-12-2007 15:11
Bezoeken: 111
|
|
davyroy (20-9-2007)
wojoeden (13-6-2007)
Zij is toch echt een bekende nederlander hoor, ook voor de hele prive-foto's-affaire. Voor haar leeftijd een mooie vrouw, tenminste niet zo plastic als die vanessa of patricia paay types. Ik denk dat ik dan toch liever dat plastic heb om eerlijk te zijn
Nou kijk dat de borsten en kont misschien een beetje gelift word oke, en een hele kleine gezichts operatie mag wel ... Maar zo helemaal strak naar achter gaat mij te ver hoor!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
wojoeden (13-6-2007)
Zij is toch echt een bekende nederlander hoor, ook voor de hele prive-foto's-affaire. Voor haar leeftijd een mooie vrouw, tenminste niet zo plastic als die vanessa of patricia paay types. Ik denk dat ik dan toch liever dat plastic heb om eerlijk te zijn
|
|
|
| | |