|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 18:46
Bezoeken: 682
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 232
|
|

Heren Cappers, Scanners en Posters alle credits naar jullie wanneer ik jullie uitmuntende werk alhier gebruik
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Bezoeken: 591
|
|
Een aantal extravagante jurken van Karin Bloemen wordt tentoongesteld. Zaterdag opent kostuumontwerper Jan Aarntzen de expositie 'La Bloemen' in kunstcentrum Zaanstad, waar de gewaden tot en met eind april te zien zijn.
Aarntzen is al jaren verantwoordelijk voor de excentrieke kostuums en het decor van Bloemen. Hij selecteerde voor de expositie bij elke jurk een kunstwerk uit een bijpassende kunststroming. Ook zijn tijdens de tentoonstelling affiches en foto's van Bloemen te zien van topfotograaf Erwin Olaf.
De 47-jarige Bloemen staat van 20 februari tot en met 19 juni op de planken met de semi-autobiografische show 'Overgang'. Het is voor het eerst dat de cabaretière zonder dansers of een band op het op het toneel staat.
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 4-8-2008 22:17
Bezoeken: 1.256
|
|
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
|
Straight
|
|
|
|
|
|
|
Straight
|
|
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Bezoeken: 591
|
|
Karin Bloemen is maandagavond in het ziekenhuis beland, nadat ze voor een optreden in het Circustheater in Scheveningen ongelukkig ten val kwam. Vlak voor de 47-jarige cabaretière en zangeres het podium betrad, struikelde ze over een drempel.
Bloemen koos er echter voor om het optreden gewoon te doen. Ze excuseerde zich voor de pleister op haar hoofd en speelde de gehele voorstelling uit. Dit ondanks het feit dat ze om de twee minuten met een doekje het bloed van haar gezicht moest vegen. Direct na het optreden werd Bloemen met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Hoewel eerder gesproken werd van een lichte hersenschudding, blijkt dit nu toch niet zo te zijn, meldt haar management. Wel waren enkele hechtingen noodzakelijk. Geplande optredens van Bloemen gaan gewoon door.
|
|
|
|