plaatsen pics
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

plaatsen pics Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 11-2-2008 17:54

One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 13:46
Dit forum ziet er heerlijk gelikt uit!!!

Om je vingers (beeldscherm) bij af te likken!

Whoozz Babes Forum. Het Forum waar alle babes foto's staan, die andere forums niet willen plaatsen... repect 2 screeners, cappers wanneer ik jullie shit gebruik!

Foto's van Babes, Chicks Bitches, Dushies, Mokkels, en BN'ers... Allemaal een pot "nat"

Bericht #46647
Geplaatst 10-3-2007 20:05
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 22-4-2007 20:50
Quote ProfilerModerater1
Quote collector

Zie net pas dat dit het nieuwe forum is... Had wel al een voorbeeld van de frontpage toegezonden gekregen en dacht dus dat het forum er ook zo ongeveer uit zou gaan zien.. Heb regelmatig gecheckt en omdat ik nog geen veranderingen zag  dacht ik dat het nieuwe forum nog niet online was.

Ik zou graag wat willen posten maar wie kan me vertellen hoe het precies te werk gaat via imagevenue??????

Wie kan mij helpen?? 

Hi Collector,

Dit is het nieuwe forum nog niet, het nieuwe forum gaat er ongeveer net zo uit zien als het oude Mokkels forum.

Echter vannacht heeft een spambom onze servers aangevallen en heeft de firewalls platgegooid en dus waren we even op zwart, dit werkte even vertragend echter het nieuwe forum is een kwestie van misschien 2 dagen.

Bedankt voor je reactie..

Ik ben trouwens benieuwd hoe het forum eruit gaat zien.. De frontpage belooft al veel goeds.

Groet,

Collector

Bericht #5468
Geplaatst 10-3-2007 12:31

Two Pair

Two Pair

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 25-6-2008 16:34
Quote collector

Zie net pas dat dit het nieuwe forum is... Had wel al een voorbeeld van de frontpage toegezonden gekregen en dacht dus dat het forum er ook zo ongeveer uit zou gaan zien.. Heb regelmatig gecheckt en omdat ik nog geen veranderingen zag  dacht ik dat het nieuwe forum nog niet online was.

Ik zou graag wat willen posten maar wie kan me vertellen hoe het precies te werk gaat via imagevenue??????

Wie kan mij helpen?? 

Hi Collector,

Dit is het nieuwe forum nog niet, het nieuwe forum gaat er ongeveer net zo uit zien als het oude Mokkels forum.

Echter vannacht heeft een spambom onze servers aangevallen en heeft de firewalls platgegooid en dus waren we even op zwart, dit werkte even vertragend echter het nieuwe forum is een kwestie van misschien 2 dagen.

Bericht #5413
Geplaatst 9-3-2007 15:53
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 22-4-2007 20:50

Wie kan mij helpen?? 

Bericht #5390
Geplaatst 6-3-2007 17:04

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 17:05

Quote IbanezIs 't op dit forum de bedoeling dat ik een plaatje plaats, het formaat enigszins aanpas en daarna pas op submit klik ?

ik zou de grote pic plaatsen doe ik ook steeds binnen een week  word het forum breder

lees in mededelingen / nieuw forum

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
Bericht #4560
Geplaatst 6-3-2007 15:54
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 16-3-2007 12:12
plaatsen pics
Bericht #805
Geplaatst 6-3-2007 15:54
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 16-3-2007 12:12
Is 't op dit forum de bedoeling dat ik een plaatje plaats, het formaat enigszins aanpas en daarna pas op submit klik ?
Bericht #4478
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen