beyonce weet kogel te ontwijken
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

12»»

beyonce weet kogel te ontwijken Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 9-2-2008 2:42

One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:50

Whoozz Babes Forum. Het Forum waar alle babes foto's staan, die andere forums niet willen plaatsen... repect 2 screeners, cappers wanneer ik jullie shit gebruik!

Foto's van Babes, Chicks Bitches, Dushies, Mokkels, en BN'ers... Allemaal een pot "nat"
Bericht #46367
Geplaatst 24-9-2007 16:42
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Temko (5-9-2007)
hmm, geld heeft zijn midellen, en ik zou het niet erg vinden om geld te hebben. zolang ik kan doen wat ik wil, kopen wat ik nodig heb, en nog genoeg overhou om aan het eind van het jaar een vakantie te betalen (bij wijze van) dan zit ik goed. milioenen? wat moet ik er mee? groot huis? meerdere auto's? allemaal leuk, maar ook onnodig.

groot huis aan de andere kant klinkt eigenlijk ook wel lekker.
Bericht #34262
Geplaatst 5-9-2007 13:06

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
hmm, geld heeft zijn midellen, en ik zou het niet erg vinden om geld te hebben. zolang ik kan doen wat ik wil, kopen wat ik nodig heb, en nog genoeg overhou om aan het eind van het jaar een vakantie te betalen (bij wijze van) dan zit ik goed. milioenen? wat moet ik er mee? groot huis? meerdere auto's? allemaal leuk, maar ook onnodig.

Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.

Bericht #32000
Geplaatst 5-9-2007 11:04

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
mijn gitaar is mijn alles en als dat geen heil biedt dan ga ik fietsen

___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
Bericht #31974
Geplaatst 4-9-2007 14:12
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Elvarien (3-9-2007)
Shiva (3-9-2007)
ZIJ KAN ZINGEN!@#!@? wow... nieuws voor me.

maar ja, je ziet het wel overal, mensen die bekend zijn, of anders een status hebben, worden speciaal behandeld.

kijk maar eens naar alle krantkoppen over sterren die zijn gearesteerd voor dronken rijden... (zo'n 1000 mensen per week) en voor het eerst eentje die er voor naar de cel moet? week lang frontpage.

heel zielig hoe onze maarschapij er soms bij zit. alles draait om geld. en als je geld heb, koop je je zelf wel rijk

heh maar de mensen met geld die kopen zichzelf de grond in aan drugs alcohol en ander slecht spul waardoor ze het zo weer kwijt zijn. En de business mannetjes die hun geld verdienen in zaken gaan dood voro ze ook maar een cent er van kunnen uitgeven, nooit tijd door al dat werk. Heh tis eigenlijk wel goed zo.

Laat mij maar leven, laat mij maar dansen. Dat is ales wat ik nodig heb.

Bericht #31887
Geplaatst 3-9-2007 11:17

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Shiva (3-9-2007)

maar ja, je ziet het wel overal, mensen die bekend zijn, of anders een status hebben, worden speciaal behandeld.

kijk maar eens naar alle krantkoppen over sterren die zijn gearesteerd voor dronken rijden... (zo'n 1000 mensen per week) en voor het eerst eentje die er voor naar de cel moet? week lang frontpage.

heel zielig hoe onze maarschapij er soms bij zit. alles draait om geld. en als je geld heb, koop je je zelf wel rijk

heh maar de mensen met geld die kopen zichzelf de grond in aan drugs alcohol en ander slecht spul waardoor ze het zo weer kwijt zijn. En de business mannetjes die hun geld verdienen in zaken gaan dood voro ze ook maar een cent er van kunnen uitgeven, nooit tijd door al dat werk. Heh tis eigenlijk wel goed zo.

-<[Ja die, Die ja.]>-

Bericht #31750
Geplaatst 3-9-2007 11:14

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28

_____________________ ............. _______________________
Bericht #31748
Geplaatst 3-9-2007 9:19