|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 17-7-2008 7:01
Bezoeken: 350
|
|
Ik heb inderdaad ook gezien dat wanneer er een klein beetje tegenspraak is of er wordt negatief commentaar geplaatst dat oftewel de poster wordt gebanned of dat het topic op slot gaat en dan heb je het volgens mij niet meer over een forum waar een ieder zijn ongezouten mening mag spuien. Dat riekt dan meer naar een soort opgelegde wil, dus niet alleen het braaftse forum maar ook het forum met een duidelijke éénrichtings mening  
Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 17:05
Bezoeken: 3.787
|
|
word dit zeker hun nieuwe slagzin
HET BRAAFSTE FORUM VAN NEDERLAND     
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 18:24
Bezoeken: 255
|
|
'Je had beter aan Lingo mee kunnen doen'
BOXMEER (ANP) - Spijt heeft de 19-jarige Bregje Bouwmans niet van haar deelname aan het EO-programma '40 dagen zonder seks'. Sterker nog, ze zegt er tot nu toe sterker uit te zijn gekomen, ook na de 'slettentirade' die ze over zich heen kreeg.  In het programma beloven jongeren die seks hebben alsof het een snack is, dat ze veertig dagen geen seksueel contact zullen hebben. Zo ook Bregje, maar de aflevering leidde tot een kleine seksrel omdat ze daarin een sms'je toonde van een jongen die haar in bed probeerde te krijgen. De jongen in kwestie nam wraak omdat zijn naam daarbij werd getoond. Hij zette twee toplessfoto's van Bregje op het internet. Duizenden mensen reageerden vervolgens op het optreden van Bregje. Ook werd ze platgebeld op haar mobieltje en kreeg ze intimiderende post thuis van jongens die wel 'over haar heen wilden'. Enigszins geschrokken door de ophef gaf de Evangelische Omroep haar een nieuw mobiel nummer. Ook stond ze haar daarna moreel bij. ,,Ik vind het verschrikkelijk dat mensen maar een stukje van je leven zien en direct denken te weten wie ik ben. Ik ben nu eenmaal een eerlijk en open persoon die op zoek is naar een leven waar seks veel minder belangrijk is'', reageert Bregje een week na de uitzending, thuis aan de keukentafel. Ze zegt de openbaarheid van het programma nodig te hebben gehad om haar leven een andere draai te geven. Dat ze met vijftig jongens het bed heeft gedeeld is volgens haar wat ongelukkig geformuleerd. ,,Ik heb wel met ongeveer vijftig jongens het bed gedeeld, maar ik ben maar met zeven echt naar bed geweest.'' EO-woordvoerder Jop Douma: ,,De ellende is eigenlijk pas begonnen met de verspreiding van die foto's en niet naar aanleiding van haar ongelukkige citaat dat ze met vijftig mannen 'all the way' zou zijn gegaan. Bovendien, als ik zie wat ze nu over zich heen heeft gekregen, die liefdeloosheid. Dan bevestigt dat alleen maar de reden waarom we dit programma moeten maken. Het is die liefdeloosheid waarmee men seks heeft die we aan de kaak willen stellen.'' Dat Bregje zich drie jaar lang vastklampte aan de seksuele aandacht van jongens heeft volgens haar een diepere achtergrond. ,,Toen ik een jaar of twaalf was, zag niet één jongen me staan omdat ik nog niet de vrouwelijke vormen had. Ik was het meisje met de twee ruggen. Toen ik vijftien was, had ik wel wat de jongens wilden. Aan die aandacht klamp je je dan voor 300 procent vast.'' Inmiddels weet ze beter, mede door het programma en zegt ze een eind genezen te zijn van die aandacht. ,,Het is alleen maar buitenkant. Ik wilde jongens niet echt toelaten. Nu ben ik er wel achter wie werkelijk mijn vrienden zijn en wie ik kan vertrouwen. Mijn familie en vrienden zijn allemaal positief over het programma en over mijn veranderingen. Een vriend zei: ,,Je had beter aan Lingo mee kunnen doen''. Dat mag hij vinden: ik hoef me nergens voor te schamen. Mannen mogen blijkbaar wel met vijftig vrouwen rommelen en vrouwen andersom niet.'' Haar ouders, die op zich positief zijn over hoe Bregje is neergezet door de EO, vroegen zich af of ze zich destijds wel moest opgeven voor het programma. ,,In het begin denk je: liever niet. Maar ja, ze is volwassen en je kunt haar alleen nog maar adviseren en vervolgens steunen in haar keuze'', zegt vader Wim Bouwmans. ,,Ze is een feestneus eerste klas. Dat ze met vijftig jongens zou hebben gerommeld, hoor je liever niet. Je denkt er over na: had ik dit als vader kunnen voorkomen ? In ieder geval hebben we er een veel beter contact met Bregje aan overgehouden.''
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:26
Bezoeken: 1.390
|
|
Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 14:28
Bezoeken: 585
|
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:26
Bezoeken: 1.390
|
|
toch wel jammer dat er niet meer van bregje nog is te vinden...

Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 12-4-2008 19:57
Bezoeken: 52
|
|
Whoozz is inderdaad 10X leuker dan Mokkels.nl!
Godzilla
|
|
| |