|
|
|
Forum Bitch
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 19:10
Bezoeken: 4.644
|
|
Hamsterboy (27-5-2008)
Ben ik de enige NIET werknemer dan?  haha nee hoor en de meeste van de ze werk nemers zijn ook al geen werknemers meer... Maar der zijn heel veel niet werknemers.. flip.. houtje.. capslock.. petertje.. iskander2k7... chickefreak.. die posten ook elke week. En zo nog veeeeel meer 
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 18-6-2008 10:39
Bezoeken: 362
|
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 22-4-2008 19:27
Bezoeken: 122
|
|
Dan zal ik me eigen ook even voorstellen..
Ik ben marisje. werk ook voor whoozz, en maak snel een mooi profieltje aan!
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 18:20
Bezoeken: 92
|
|
helloooooo Everybody!! 
ik zal me even voorstellen! ! Ik ben dus jane en ik kom uit Rotterdam! Ik ben 18 jaar en woon in Capelle a/d IJssel. Ik werk voor het promotieteam van WhoozzzZZZ!! Ook zit ik nog op school, Ik doe Media en Entertainment Management in Rotterdam! Nouuuuuuu wat kan ik nog meer vertellen.....Mijn Hobby's zijn uitgaaaaaaaannnnn .................ennn Natuurlijk Shoppen!!!!!!!!!
Nou dit was hetttttttt ! ! ! 
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 6-8-2007 22:45
Bezoeken: 71
|
|
e-helloh!
Ik heet Sinona
Mensen noemen me wels Sinoontje as usuall.
15 jr oud bijna SHWEET 16 ja in maart!
Wonende in Ridderkerk,school gemini college
hobby's zingen,dansen en lachen!
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 17:00
Bezoeken: 916
|
|
Ik ben MotorHead, Punk/Rock/Metal fan met bijpassende Honda XR250cc. For detals: Check m'n profiel!! Handtekeningen op verzoek.
With no power comes no responsibilty 
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 19-12-2007 9:22
Bezoeken: 36
|
|
Hey ik ben Jorisss en ik slis een beetje...
Kijken is leuk..... maar plaatsen is nog leuker... de wereld draait al op egoisme... Hier delen we alles........ Maar dan ook echt alles!!!
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 2-7-2008 10:34
Bezoeken: 119
|
|
Jo allemaal!
Ik ben Ferdy. Ik heet ook Ferdinand. Ik woon in Maasland, vlakbij Rotterdam. Ik zit nog op school en heb een prachtige krantenwijk waar ik elke ochtend mijn krantenmensjes een krant bezorg! Verder heb ik 1 broer, 1 zus, 1 broertje en 1 zusje.. en 2 fantastische ouders! erg gezellig! Als je meer wilt weten vraag je het maar!
|
|
| |