|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 13-3-2008 22:47
Bezoeken: 250
|
|
haha juillie kyunnen dit topic beter vernoemen tot 'krijg hier een game verslaving'
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 20:03
Bezoeken: 575
|
|
| Kom op jongens hebben jullie niet meer gamesss deze games zijn echt ubervett!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
davyroy (17-9-2007)
Elvarien (24-8-2007) http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/Game.asp
Daar is er weer een.. klein kut spelletje Wat een hele dag kan op eten. [hij is wel leuk ;D]
Maar ehm ik kan soms dagen kwijt zijn aan wat soms meerl ijkt op een half uurtje programeren in flash. Is dat normaal ? Heh dan heb ik gigantische 8 gigabyte games staan die het uiterste van mn laptopje vergen grote explosies en coole guns .. en dan speel ik een klein flash spelletje ergens klinkt dat nogal fout .. sta ik hier alleen in ?
Ik kan je zeggen dat je niet alleen ben. Heb ook aardig wat nieuw spul staan thuis maar speel toch nog altijd GO online www.gokgs.com is een soort van japans schaken heel erg leuk en verslavend! Hey thanx man davy die schaken is echt wel gaaf om te doen..
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
davyroy (17-9-2007)
Daar is er weer een.. klein kut spelletje Wat een hele dag kan op eten. [hij is wel leuk ;D]
Maar ehm ik kan soms dagen kwijt zijn aan wat soms meerl ijkt op een half uurtje programeren in flash. Is dat normaal ? Heh dan heb ik gigantische 8 gigabyte games staan die het uiterste van mn laptopje vergen grote explosies en coole guns .. en dan speel ik een klein flash spelletje ergens klinkt dat nogal fout .. sta ik hier alleen in ?
Ik kan je zeggen dat je niet alleen ben. Heb ook aardig wat nieuw spul staan thuis maar speel toch nog altijd GO online www.gokgs.com is een soort van japans schaken heel erg leuk en verslavend!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-3-2008 16:27
Bezoeken: 449
|
|
Ik kan je zeggen dat je niet alleen ben. Heb ook aardig wat nieuw spul staan thuis maar speel toch nog altijd GO online www.gokgs.com is een soort van japans schaken heel erg leuk en verslavend!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Temko (16-9-2007)
een week..... zonder.... internet?
maar, maar, mijn hele web van "things i need to do before someone else leeches them" zou zo ver groeien en vervallen dat ik 't nooit meer zal inhalen 
mee eens man daarom zou ik het ook nooit overleven.
er is te veel op het internet om allemaal te kunnen doen in 1 mensen leven .. daarom moet je er ook meerderen hebben ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:54
Bezoeken: 572
|
|
een week..... zonder.... internet?
maar, maar, mijn hele web van "things i need to do before someone else leeches them" zou zo ver groeien en vervallen dat ik 't nooit meer zal inhalen
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
| | | |