|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 26-8-2008 8:49
Bezoeken: 521
|
|
| Hier wat actie foto's van Athene 

|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 177
|
|
Zanhe (7-9-2007)
[quote] Ik denk niet dat Temko bedoelt dat het hem niet kan schelen dat iemand in een rolstoel zit... Het heeft voor hem alleen geen invloed heeft op het feit dat ze wel of niet lekker is ooh op die manier. Lekker plat ook 
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 179
|
|
MasterDaan (7-9-2007)
Temko (6-9-2007)
sjaaktrekhaak (6-9-2007) Ondanks die rolstoel is het een knappe dame! maar ach je kan niemand erop vooroordelen toch ,.rolstoel zal me geen zak kunnen schelen. niet ierdereen is pamela anderson, en dit ziet er vervrissend mooi uit. en natuurlijk. ja maar toch praat je wel anders als je ermee te maken krijgt. Zijn een hoop dingen die je dan niet kunt doen samen. Sommige mensen trekken dat, anderen niet. Ik denk niet dat Temko bedoelt dat het hem niet kan schelen dat iemand in een rolstoel zit... Het heeft voor hem alleen geen invloed heeft op het feit dat ze wel of niet lekker is
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 177
|
|
Temko (6-9-2007)
sjaaktrekhaak (6-9-2007) Ondanks die rolstoel is het een knappe dame! maar ach je kan niemand erop vooroordelen toch ,.rolstoel zal me geen zak kunnen schelen. niet ierdereen is pamela anderson, en dit ziet er vervrissend mooi uit. en natuurlijk. ja maar toch praat je wel anders als je ermee te maken krijgt. Zijn een hoop dingen die je dan niet kunt doen samen. Sommige mensen trekken dat, anderen niet.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
sjaaktrekhaak (6-9-2007) Ondanks die rolstoel is het een knappe dame! maar ach je kan niemand erop vooroordelen toch ,.
rolstoel zal me geen zak kunnen schelen. niet ierdereen is pamela anderson, en dit ziet er vervrissend mooi uit. en natuurlijk.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
Ondanks die rolstoel is het een knappe dame! maar ach je kan niemand erop vooroordelen toch ,.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
_____________________ ............. _______________________