|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
steamenterashi (28-8-2007) het is mooi, maar het moet wel wat kleurrijk zijn, al dat zwart, met alleen maar stomme leuzen vind ik ook maar niks
jaa okee droge leuzen zijn niet echt graffiti das gewoon taggen maar black and white graffiti is ook mooi hoor en het is cool en geeft een urban feel aan een stad.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
| het is mooi, maar het moet wel wat kleurrijk zijn, al dat zwart, met alleen maar stomme leuzen vind ik ook maar niks
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Bezoeken: 180
|
|
| ik vind het altijd wel mooi Anders is een stad zo leeg. Ziet er saai en ja leeg dus uit.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 27-9-2007 12:49
Bezoeken: 186
|
|
| graffiti is alleen kunst als het moois is uitgewerkt al die lelijke tags door de stad zijn vies en moeten moeilijk weer worden weg gehaald
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
grafiti is kunst man. Mooi .. taggen is droog en gaat nergens over maar graffiti hoe vreemder en hoe gedurfter hoe beter
het maakt van een stad een stad.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-9-2007 8:42
Bezoeken: 173
|
|
davyroy (25-7-2007)
 Wat mooi man
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
ouwe maat van me op kunst accademie was er helemaal gek op en was een meester met de spuitbus. Zijn werk is kunst of het nu gedaan is met een brush of een spuitbus het resultaat mag er zijn. Met een pen kan je ook droog taggen maar dat heefd weinig temaken met graffiti art. dus ja die 12 jarige ventjes mogen een paar jaar rijpen en studeren en dan terug komen om het goed te doen. Art op een muur is nice om langs te rijden of in als het om een trein gaat ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
sjaaktrekhaak (15-7-2007) Ja, ik vind het zelf helemaal niets... Zelfs niet als het "kunst" is.. ik heb er helemaal niets mee. Ik vind het hiphop.voordat ik weer 50x aangevallen wordt : Hiphopis mijn stopwoordje voor alles wat ik niets vind...Niet te serieus nemen dus.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
| |