|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Shiva (26-8-2007) Eikons, die pannenkoeken klinken inderdaad lekker. Kent trouwens iemand recept voor pannenkoeken met nog iets anders? Ik ben dol op pannenkoeken...
Hmm ik heb anders nog wel een pannekoek recept maar het is voor dappere mensen met een "breed verfijnde smaak"
Men neemt een standaard pannekoek beslag... meel 2 eieren melk etc etc ... Men voegt alleen in dit geval toe een gezonde hoeveelheid aan Kaneel en yoghurt.. [wat minder melk dus.]
Yoghurt geeft een licht zurige na smaak die door de kaneel een beetje afgewerkt word maar al met al een erg lekkere verfrissende pannekoek smaak.
Tis niet voor mensen met een zwakke maag maar zo zit dat met al m`n creaties.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 10-7-2008 15:38
Bezoeken: 295
|
|
Ah ja, nu zie ik wat bedoelde je met recept voor pannenkoeken... Klink idd heel lekker. Nou, dan houden we die avondje, jij maakt pannenkoeken, ik maak weer eens die lekker wijn van mij
oh, trouwens, ik wilde nog weten, wat voor kruiden had jij gedaan toen bij die roerei? o.o Ik vond dat echt lekker smaken!
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28
Bezoeken: 234
|
|
Eikons, die pannenkoeken klinken inderdaad lekker. Kent trouwens iemand recept voor pannenkoeken met nog iets anders? Ik ben dol op pannenkoeken...
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 27-9-2007 12:49
Bezoeken: 186
|
|
Eikons (23-8-2007)
Drank maakt alles leuker. De realiteit is tenslotte slechts een uitgebreide massahallucinatie die veroorzaakt is door een grandioos gebrek aan alcohol. Ik will jullie slechts de andere kant van het kwartje laten zien  Natuurlijk kan het ook zonder drank, mits Jean-Pierre ons goedgezind is. Jean ? klinkt als een foute enge man .. Wie is dat ?
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Eikons (23-8-2007)
Drank maakt alles leuker. De realiteit is tenslotte slechts een uitgebreide massahallucinatie die veroorzaakt is door een grandioos gebrek aan alcohol.
Ik will jullie slechts de andere kant van het kwartje laten zien 
Natuurlijk kan het ook zonder drank, mits Jean-Pierre ons goedgezind is.
Hmm ...Jean zou jean luc picard moeten kennen.
TO BOLDLY GO WHERE NO man HAS GONE BEFORE !
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 27-9-2007 16:42
Bezoeken: 355
|
|
Eikons (23-8-2007)
Drank maakt alles leuker. De realiteit is tenslotte slechts een uitgebreide massahallucinatie die veroorzaakt is door een grandioos gebrek aan alcohol.
Jean pierre ? Is dat een vriend van jullie ?? is ie ook zo knap ?
__________________________________________ Happie Hippie hippie happy happy de peppie
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Eikons (23-8-2007)
Jean pierre is een goede maat... die is ons altijd goedgezind ...
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
| | |