|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
Shiva (27-8-2007) jij kan ook boekwerken plakken Temko. kan je mischien bij sommige van die internationale modellen een bio vinden.. ik ben er echt slecht in
hmm, ik zal eens kijken of ik bij de minder bekende namen een leuk verhaal kan vinden....
...krijg ik ruil die foto's van jou nog ooit eens?
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
jij kan ook boekwerken plakken Temko. kan je mischien bij sommige van die internationale modellen een bio vinden.. ik ben er echt slecht in
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
Three of a kind
|
|
ze is gewoon... anders dan de meeste vrouwen 
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 13:36
Bezoeken: 4.793
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
|
|
Op vierjarige leeftijd sloot zij zich aan bij het kinderdanstheater Trojka. Zij kreeg pianolessen van Jeanette Kesseler en volgde vanaf 1984 zanglessen van Jeanette Kesseler, Ina Draayer en Rob Stallinga. Die had dus geen nkele vrije tijd als kind. Kreeg danslessen van onder anderen Ria van der Mark, Trudy Ephraim en Felix White. In de periode van 1987 tot en met 1989 was ze te zien in de theaterproductie Jeans. In het seizoen 1992/1993 vertolkte ze de rol van Grisabella in de musical Cats in Amsterdam en tevens vertolkte ze deze rol in 1993 in Zwitserland. In het seizoen van 1994/1995 werkte ze mee aan de dinnershow Madley Amsterdam in het Lido te Amsterdam. In het seizoen 1995/1996 was zij te zien in een cabaretprogramma in het theaterrestaurant Schellings te Rotterdam. Van 1996 tot 1999 speelde ze de rol van Ellen in de musical Miss Saigon. Daarna was zij alternate Roxie in de musical Chicago tot en met januari 2001. In 2002 speelde ze de rol van koningin Anna en was tevens understudy voor de rol van Milady de Winter in de musical 3 Musketiers waar ze de John Kraaijkamp Musical Award voor Beste Vrouwelijk Bijrol won. Daarna was ze te zien als Tanja in de musical Mamma Mia! waar ze een John Kraaijkamp Musical Award-nominatie voor kreeg voor Beste Bijrol in een Grote Musical Productie . Ze was te zien in Telkens weer het Dorp samen met Tony Neef, Marnix Kappers en Jenny Arean. In seizoen 2005-2006 schitterde ze in de musical Turks Fruit als de moeder van Olga. Seizoen 2006-2007 speelt ze in het theaterprogramma Liedjes van Toon, samen met Richard Groenendijk en Lone van Roosendaal Deed nasynchronisatie voor de poppenserie Minichums van de NCRV. Ook was zij te zien in 20 commercials voor Zeeman(1996-1999). In mei 2001 deed Ellen een gastoptreden in de serie Goede tijden, slechte tijden. Ze speelde de rol van Marloes Elfferich. Daarnaast was ze ook in een reclamespotje te zien tegen roken. Ze deed nasynchronisatie voor de tekenfilmserie 'Argaï' op Nickolodeon en de DVDBratz. LANG LEVE WIKI!
|
|
|
|
|
Forum Master
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 0:09
Bezoeken: 8.930
|
|
ik ken haar voornamelijk van de musical Chicago waar ze samen met simone kleinsma de rol van Roxie vertolkte!
|
|
|
|