|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 17:49
Bezoeken: 198
|
|
| alles met een goed ritme erin ^_-
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 13:34
Bezoeken: 18
|
|
eigenlijk zo'n beetje alles zolang het maar geen trance and dance is of techno/tekno
met een ruime voorliefde voor metal en hardrock
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 10-10-2007 23:00
Bezoeken: 52
|
|
Ik zweer bij Tool en System of a Down.
Daarnaast gewoon andere vormen van alternative rock, heerlijk.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Hmm Goede rock en metal om op te rollerbladen en lekkere ambient chill mellow dub muziek en acid jazz om onder te werken. Space spul man ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 25-9-2007 23:23
Bezoeken: 294
|
|
Alles min jump (denk ik >.>)
Voornamelijk alternatief, en Classic Rock.
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
Op dit moment heb ik een DJ-set op staan van Jeff Mills oftewel retestrakke Detroit Techno! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 13-3-2008 22:47
Bezoeken: 250
|
|
| ik quote ff van mn partyflock: ambient, classics, club, electro, hardtrance, house, lounge, minimal, progressive, trance Maar trance betekend wel het meeste voor me. Naast deze stijeln hou ik ook gewoon van top 40 enzo...zijn weinig dingen die ik niet kan waarderen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Eefke (16-7-2007) En sjaaktrekhaak wat vind jij van jazz???
Ja het is wel lekker soms, vooral de vage maten die erin zitten. Door die maten heeft het heel veel weg van prog/blues... vandaar ook een reden dat ik het wel eens luister. zitten heel veel 6/8 5/4 maten in.. Dat is best toonaangevend.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
| |