|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 80
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 240
|
|
Hahaha best dure bikini vind je niet!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 203
|
|
| | | De ozonlaag schijnt tegenwoordig een gatenkaas te zijn die angstaanjagende UV-stralen doorlaat. Nee, een dagje strand is lang niet meer zo gezond als vroeger. Gelukkig kan de zelfbewuste vrouw zich tegen het gevaar wapenen. In een zilverkleurige bikini met UV-alarm gehesen, bakt zij zich veilig bruin.
Zorgeloos genieten van een stralende dag Slimme slip De SmartSwim UV Fabric Bikini is ''s werelds eerste zwemgoed dat de draagster op de hoogte houdt van de hoeveelheid UV-straling waaraan zij wordt blootgesteld. De bikini wordt geleverd door de firma Solestrom en kost 190 dollar. Een riem aan de slip bevat een display dat de gemeten straling laat zien. De zonaanbidster hoeft zich hier niet non-stop mee bezig te houden: zolang er geen alarm afgaat is de kust veilig.
"Badmeester, is mijn UV niet te hoog?" Een nadeel is dat het aflezen van de zonnebeveiliging de nodige lenigheid en de kunst van het ''op z''n kop lezen'' vereist. Maar zoals bekend heb elk nadeel ook z''n voordeel. Er is vast wel een knappe ''Mitch'' of badmeester in de buurt om u uit de brand te helpen. Uw gezondheid staat immers te allen tijde voorop.
De UV-Bikini: Hot or Not? Gaat deze slimme bikini dit najaar zeker mee naar Tenerife, of zont u op gezond verstand en een ''factor 20''? | |
Waarde vrienden, cappers, scanners, editors en posters een staande Ovatie en een vermelding in mijn testament wanneer ik jullie werk in de Galerie openstel.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 203
|
|
Hot or Not: De bikini met zonnealarm
Waarde vrienden, cappers, scanners, editors en posters een staande Ovatie en een vermelding in mijn testament wanneer ik jullie werk in de Galerie openstel.
|
|
|
|