|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 475
|
|
op 5 uur ben ik een zombie
op 6 uur is alles goed, moeilijk om uit bed te komen maar dan kan ik een dag goed mee draaien.
op 7 uur ben ik 100% uitgeslapen meer is alleen vervelend, word je duf van.
Meestal dus 6 ... na een kater idd een halve dag plat blijven is lekker maar anders nah niet echt.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 363
|
|
Tussen 4 en 7 uurtjes.... last van slapeloosheid.
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 668
|
|
7 uurtjes denk ik ligt eraan of ik slaap heb of niet
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 26-8-2008 8:49
Bezoeken: 521
|
|
Jezus jullie slapen kort :S. Ik heb de laatste tijd wat slaapproblemen maar onder normale omstandigheden slaap ik toch wel 6-9 uur en in het weekend zo'n 7 - 12 uur ( soms ook niet maar dat haal ik altijd wel in )
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
3-6 uur, behalve waneer ik uitkater, niet langer
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 334
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
elle (10-3-2007) Ik heb echt slaapproblemen, heel erg vervelend. Soms slaap ik ineens een nacht niet en dan ben ik de hele volgende dag echt &%)#. Ik zou wel meer willen slapen maar doe er altijd een hele tijd over om in slaap te vallen, gemiddeld 2 uur. Dus ook al lig ik om 10 uur in bed kan ik maar hooguit 7 uur slapen. Ik wou dat ik het zelf kon bepalen, ik vind slapen ook heerlijkdat is klote zeg! ik ben meestal binnen 15-30 minuten wel in slaap. 's zomers kan het wat langer duren vanwege de wamrte, of als ik ergens zenuwachtig voor ben of heel de dag juist genikst heb en dus geen energie heb verbruikt. Maar gemiddeld 2 uur doen over inslapen, da's echt lang zeg!  wat heb je tot nu toe al geprobeerd?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 85
|
|
Meestal rond de 6 uur per nacht, 't is idd wat jij zegt het leven lijkt pas 's avonds te beginnen
|
|
|
| |