Abortus.
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Abortus. Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 14-8-2007 13:04

One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Ik ben over het algemeen, helemaal voor abortus.

Niet zo zeer omdat het handig is ofzo, maar omdat je kan je leven beter plannen. Stel voor, je bent verliefd, verloofd zelf, bezig met studie, en wilt een kindje pas rond 26 jaar.
Maar tja, ongelukje, je bent zwanger. Je hebt geen mogelijkheid om voor kind te zorgen, beter zelfs, je wilt die kind helemaal niet!
Doe mij dan maar een abortus.

Verkracht? Zwanger? Geen twijfel...gelijk weghalen... anders moet je elke dag weer en weer kijken op die kind en telkens zich die dag herinneren...

Er is natuurlijk ook andere optie. Als die kind is een ongelukje, tja ok...abortus kan, maar je kan ook gewoon die kindje baren, en gelijk afstaan voor adoptie. Baby's worden meestal binnen paar weken gelijk geadopteerd, vooral door mensen die geen kindjes kunnen hebben...

---------------------------------------------------------------------------
It's quantity above quality... yeah, right...
---------------------------------------------------------------------------
Bericht #28287
Geplaatst 7-8-2007 10:59

Two Pair

Two Pair

ik zie een ongeboren baby [tot de leeftijd waarin legaal geaborteerd mag worden] als een potentieel leven. Het is op dat punt nog in een veel te vroeg stadium van ontwikkeling en heeft meer weg van een groepje cellen in een petri schaaltje.

Dat is het punt waar voor de ouders zouden moeten beslissen of ze van dit potentieel een mens willen maken a.k.a het laten door groeien en tot de wereld brengen of de ontwikkeling stoppen, een abortus dus.

Ik vind het onmenselijk om een ongewenst kind de wereld in te brengen. Het heeft dan ouders die het eigenlijk niet willen. Dat kan je een kind toch niet aan doen ?

Soms kan een kind het leven van en de ouders familie er omheen en natuurlijk het kind zelf compleet verwoesten zeker in sommige omstandigheden, als de ouders niet de middelen hebben om voor het kind te zorgen.

Daarom vind ik in bijna alle gevallen abortus een geweldige uitvinding.

-<[Ja die, Die ja.]>-
Bericht #27242
Geplaatst 13-7-2007 14:21
Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 20-10-2008 20:51
Nee het gaat ook allemaal makkelijk tegenwoordig.

Je moet de consequenties weten wanneer je iets aan doen bent en tegenwoordig is naar bed gan met iemand ook geen grote zaak dus ja foktop.

Bericht #24504
Geplaatst 28-6-2007 15:40

Two Pair

Two Pair

LISET (18-6-2007)
Ik ben er voor, niet iedereen kan voor een kind zorgen.

En als iemand een kindje echt niet wil, vind ik dat diegene het recht heeft om het te laten weg halen.  

mee eens!

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |

Bericht #22373
Geplaatst 18-6-2007 21:32

No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 6-11-2008 20:34
Ik ben er voor, niet iedereen kan voor een kind zorgen.

En als iemand een kindje echt niet wil, vind ik dat diegene het recht heeft om het te laten weg halen.  

hopefaithdreamloveheartfuture

Bericht #21454
Geplaatst 10-3-2007 13:45
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Ik ben er wel voor, vooral jonge meisjes die in de fout gaan kunnen weinig meer van hun leven maken als ze geen abortus plegen. Ik vind in ieder geval dat het legaal moet zijn en dat vervolgens iedereen ze eigen keus kan maken. In Engeland bijvoorbeeld gaan heel veel meisjes naar ierland toe, om het daar te kunnen doen. Dat zou niet nodig hoeven zijn naar mijn mening
Bericht #5423
Geplaatst 3-3-2007 16:42
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 20-10-2008 21:09

Ik ben tegen abortus als het door je zelf komt....heb je bijvoorbeeld zelf niet goed gehandeld...en wist dat je zwanger kon raken...dan vind ik dat je geen abortus mag plegen en de verantwoordelijkheid voor je kind op je moet nemen. Wel moet ik toegeven dat in bijzondere gevallen het niet anders kan ...en ik het dus wel kan begrijpen...maar toch zie ik het wel als moord.

Bericht #3782
Geplaatst 3-3-2007 15:35
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Dit is egt wel een sirieuze onderwerp
Bericht #3769