|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 334
|
|
| Nope heb dat probleem niet
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 668
|
|
Nou ik moet zo een jongen echt niet hebben naast me
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
| dat probleem heb ik helemaal niet. ik ben nog op goede voet met de meeste van mijn exen en mijn eigen meisje is bevriend met ze. (op 2 na.. wat een ******* :S) maar het enige wat mij iritteerd is waneer mijn exen en mijn meisje van nu met elkaar gaan Vergelijken wat ik BETER DOE IK BED DAN HUN NIEUWE VRIENDJES :S.... laat mij mijn ego met rust. ik ben perfect! 
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 11:34
Bezoeken: 891
|
|
Mij ex was ook wel erg goed in bed hoor..
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:25
Bezoeken: 364
|
|
Stitch (5-6-2007)
Irritant... gewoon zeggen dat jou ex beter was in bed als hij...  dan is hij voorlopig wel stil! Zou je inderdaad kunnen zeggen, denk alleen dat dat de liefde niet goed zal doen, gewoon zeggen dat je niet geinteresseerd bent in zijn/haar liefdes verleden en als hij/zij daar niet mee kan leven dat je hem/haar ook tot het verleden laat behoren.    
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 9-8-2008 21:47
Bezoeken: 142
|
|
Irritant... gewoon zeggen dat jou ex beter was in bed als hij...  dan is hij voorlopig wel stil!
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 104
|
|
ik word helemaal gek van die verhalen van "ow hier ben ik toen ook heen geweest met mijn ex" "he gadver doe dat neit dat deed mijn ex ook altijd" "De ene ex die we verleden keer tegen kwamen was hier altijd heel goed in" wat bezield mensne dat ze denken dat we wat willen horen nog over exen!! (terwijl jij dan op dat moment in een relatie met hem (of haar) bent!)
|
|
|
|