|
|
|
Basic Bastard
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 20-11-2008 20:03
Bezoeken: 1.810
|
|

______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 14-12-2008 17:23
Bezoeken: 641
|
|
Iskander2k7 (7-7-2007)
Wel lekker...zoow ik kwam ze een keer tegen in een café in Rotterdam...hij liet haar gewoon betalen voor de koffie...ben je dan een 'ster'  hij toch rapper? dan moet hij zich "chil" gedragen... maar zo mooi vind ik haar niet.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-11-2008 0:03
Bezoeken: 413
|
|
Wel lekker...zoow ik kwam ze een keer tegen in een café in Rotterdam...hij liet haar gewoon betalen voor de koffie...ben je dan een 'ster'  *** Ze mag dan wel de vriendin zijn van Lange Frans, maar dat maakt haar nog lang géén BN'er; een plekje bij de Onbekende Babes lijkt me voor haar vooralsnog een geschiktere plaats *** 

He who overcomes others has strength.
He who overcomes himself is strong.
|
|
|
|