|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 319
|
|
denk dat ik mn relaxte studie erg ga missen als ik volgend jaar afgestudeerd ben. Daarentegen is het natuurlijk wel weer erg relaxt om flink geld te cashen en eindelijk te kunnen sparen voor een mooi egen appartementje!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 11-12-2008 15:11
Bezoeken: 2.196
|
|
LISET (15-6-2007)
allebei 
wat studeer je?
waar werk je?
I Love Beautiful Woman... Who Doesn't?
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 6-11-2008 20:34
Bezoeken: 99
|
|
allebei
hopefaithdreamloveheartfuture
|
|
|
|
|
Forum Master
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:45
Bezoeken: 9.762
|
|
werken en leren  ideaal!!
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 20-11-2008 20:03
Bezoeken: 1.810
|
|
School/studententijd is voor mij echt vele malen leuker dan het leven van een loonslaaf. Overigens ben ik op dit moment werkzaam als Trainee en dat betekent dat ik min of meer weer terug ben in de schoolbanken. Helaas wordt dat schoolbankje wel warm gehouden naast een full-time job! (zeg maar leren, maar dan zonder de vrijheid van het studentenleven)
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 71
|
|
| Werken of studeren.......nouh ff vergelijken....... Nadelen werken: geen lange vakanties meer, geen vrije "tussenuren" (dagen), elke dag werken tot een uurtje of 17 a 18uur, je kan niet uit het niets weg gaan als je geen zin meer hebt, saai, soms formeel, vergaderingen....... Voordelen werken: goede inkomen, geen toetsen of leerwerk, vrije avonden, ........ Nadelen studeren: veel toetsen, huiswerk (maakte ik toch nooit), STRESS, je zit niet de hele dag op 1 plek.... Voordelen studeren: lange vakanties, vrije tussenuren (dagen), je kan weg gaan als je geen zin meer hebt, fun..... Er zijn vast nog meer voor-/ en nadelen Maar ik kies toch voor werken 
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 3.831
|
|
Ik doe werken en leren erg leuk !!